Kelapa Laut MAN JAVA ~ Ramadhan Last Order 2016

Assalamualaikum semua,tahun nie memang tak sempat nak update sangat mengenai produk dan order Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi MAN JAVA.Alhamdullilah rezeki tahun nie meningkat dari tahun lepas.Rasa macam untuk tahun depan,tak nak buka order dah kalau agen dan peniaga yang sedia ada dapat memberi komitmen dan kerjasama yang baik.Setakat hari nie semua berjalan dengan lancar..Alhamdullilah!



Kak Sue nak buat pengumuman untuk semua agen dan peniaga last order ialah pada 30 June (Khamis) dan last delivery pada 1 dan 2 Julai (Jumaat/Sabtu) bagi memudahkan semua urusan bagi pihak kami dan semua agen dan peniaga.Sebarang kelewatan order diharap dapat dielakkan dan pihak kami memohon maaf tiada lagi penerimaan order selepas tarikh tersebut.


Pihak kami mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua agen dan peniaga kerana sudi dan masih mengekalkan produk kami sebagai pilihan anda semua,dan mengucapkan selamat berniaga dan berpuasa kepada semua.Kami juga memohon ampun maaf seandainya ada ketidakpuasan hati atau kekurangan atas perkhimatan kami.TANPA ANDA SEMUA SIAPALAH KAMI..Terima Kasih semua!

Post a Comment

1 Comments

  1. Jus man java memang terbaik. Tak sempat nak order tapi nasib baik ada org jual di pasar berdekatan. Dapat juga lah merasa tuk berbuka.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️