Kelapa Laut MAN JAVA DiPasar Ramadhan 2016

Assalamualaikum semua,dah beberapa kita berpuasa Kak Sue tak berkesempatan nak bercerita tentang pasar ramadhan tahun nie.Macam sibuk san...

Assalamualaikum semua,dah beberapa kita berpuasa Kak Sue tak berkesempatan nak bercerita tentang pasar ramadhan tahun nie.Macam sibuk sangat pula tahun nie rasanya..ehehe..gigh nak masak kan setiap hari.Lepas masak rehat sekejap tunggu asar terus ke pasar ramadhan tolong apa yang patut..Nak ambik gambar macam tahun lepas pun memang tak sempat sangat dan kebanyakan agen dan peniaga banyak datang ke tempat kami sendiri untuk ambil stok mereka..




Alhamdullilah tahun nie kami MAN JAVA Kelapa Laut Enterprise menerima banyak tempahan dari semua negeri.Sampai ada yang pihak kami terpaksa menolak sebab dah tak menang tangan,takut nanti tak dapat nak memenuhi order yang sedia ada nie..dah orang marah kita pula kan..Kak Sue mohon maaf bebanyak ya..InsyaAllah kalau ada rezeki tahun depan boleh kita berurusan ya..

Hari nie Kak Sue nak kongsikan tiga tempat produk Kelapa Laut MAN JAVA dipasar ramadhan yang boleh korang singgah untuk membeli juadah berbuka.Kalau ada yang terlebih kurang boleh korang bagi tau Kak Sue nanti.Semoga berpuashati dengan produk kami nanti..
Gerai minuman MAN JAVA di Bandar Tasik Puteri,Rawang..jemput singgah ya..


Jangan lupa singgah ke gerai Along di Pasar Ramdhan pekan Tapah,Perak.


Gerai Nizam di Pasar Ramadhan Taman Rambai Jaya Melaka,jangan lupa singgah di gerai beliau ya..


Nanti Kak Sue akan update lagi lokasi pasar ramadhan dengan Air Kelapa Laut MAN JAVA ya..Selamat berpuasa dan terima kasih pada semua yang sudi singgah ke gerai kami..



You Might Also Like

2 ulasan

  1. tengok air tengah hari cmni..perghhh..hihi.. semoga terus maju jaya dalam bisnes kak.. :)

    ReplyDelete
  2. Minum sejuk2 waktu berbuka nanti memang sedappp. Hilang dahaga. Nikmat rasanya. Hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤