Durian Batu Kurau

Assalamualikum semua,sekarang nie dah mula musim durian di kampung halaman Kak Sue Batu Kurau.Masa Kak Sue balik kampung hari tu,buah tak banyak lagi dan harga boleh dikatakan agak mahal.Pada pengemar buah durian nie mesti tahu buah durian Batu Kurau terkenal dengan kesedapan isinya.Bila buah sikit nie,biasa lah harga jadi mahal sikit kan..ehehe..


Setiap tahun bila tiba musim durian memang ramai orang akan datang ke sini,tak kiralah anak jati kampung atau orang luar.Kak Sue berkesempatan juga lah rasa masa balik kampung hari tu..Buah baru luruh nie biasa lah ada yang okay dan ada yang tak okay.Walau macam mana pun buah durian Batu Kurau memang terbaik setakat nie.Kalau korang nak rasa jemputlah datang ke Batu Kurau kampungku..ehehe,papai!

No comments

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤