Mimpi Yang Menganggu Tidur

Assalamualaikum semua,hai korang!Kak Sue kan sejak dua menjak nie suka sangat mimpi yang bukan-bukan.Kadang tengah syok tidur boleh tersedar dan rasa meremang aja!Terus Kak Sue tak boleh tidur dah..Nak kata tak baca doa tidur,tak baca ayat kursi..Kak Sue baca..tapi nanti mesti benda yang sama berlaku.Entah apa yang tak kena pun tak tahu lah..Kadang kata orang tua,setiap mimpi ada maksud yang tersirat..tapi berharap tak ada apa lah kan..Mungkin banyak pikir dan badan letih..

Rasa benda nie berlarutan dah dekat sebulan.Memang mengganggu tidur Kak Sue setiap malam.Kata Abang Man,mainan perasaan aja tu,jangan diikutkan sangat.Mimpi kan mainan tidur..Itu pun ada hati nak baca buku seram,kalau baca entah mimpi apa pulak kan,ehehe..Semoga Allah sentiasa melindungi dan jauhkan lah benda atau perkara tak baik dari kak Sue dan keluarga..aamin ya rabb!Usah biarkan diri anda diselubungi misteriiii...papai!

No comments

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤