Watermark Dari Azhafizah Simple dan Menarik..!!

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue nak kongsi watermark yang Kak Sue tempah dari Blogger Azhafizah yang simple dan menarik.Sebenarnya sebelum nie Kak Sue tengok ramai blogger yang mengunakan pelbagai bentuk watermark yang menarik.Teringin pulak nak ada watermark sendiri macam tu,jadi Kak Sue tanya-tanya pada blogger lain.Terima kasih kepada Acik Aku Penghibur beliaulah yang memperkenalkan Kak Sue kepada Fiza.

Kak Sue memang berpuashati dengan hasil kerja beliau,cepat dan kemas.Pada korang yang berminat nak tempah watermark ke,header blog,potrait dan macam-macam lagi lah dengan harga berpatutan boleh la melawat kat sini www.azhafizah.com.Boleh cuci mata nak pilih yang mana berkenan kat hati.Selepas kita dah pasti nak tempah dan pilih yang mana kita suka,boleh lah kita terus buat bayaran.Tempahan akan di proses mengikut giliran tempahan yang sedia ada.Untuk tempahan Kak Sue nie tak lama pun tunggu,terima kasih Fiza..suka sangat!

2 comments

  1. Alhamdulillah..terima kasih Kak Sue sudi tempah dan untuk entry ini juga :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤