Perkhidmatan Membersih Rumah

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue nak nak bagi tau sikit Perkhidmatan Membersih Rumah yang adik-adik Kak sue sediakan untuk kawasa...



Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue nak nak bagi tau sikit Perkhidmatan Membersih Rumah yang adik-adik Kak sue sediakan untuk kawasan Taiping dan Batu Kurau.Mereka menyediakan perkhidmatan pada hari cuti am dan hujung minggu sahaja.Perkhidmatan membersih rumah nie selain dari mencuci,mengemop rumah dan tandas juga mengemas rumah.Kalau nak suruh buat laundry pun boleh.Pendek kata semua perkhimatan kerja rumah ada di sediakan.Pada ibu-ibu yang berkerja atau yang tak sempat nak buat semua kerja rumah dan perlukan bantuan boleh lah dapatkan perkhimatam mereka nanti ya..
Caj perkhidmatan pula RM50 untuk setiap tiga jam,agak murah kalau nak di bandingkan dengan kerja yang perlu di buat kan..Kalau korang berminat atau ada sedara yang tinggal kat Taiping atau Batu Kurau boleh lah hubungi adik-adik Kak Sue di nombor yang Kak Sue kongsikan nanti ya.Kak Sue pasti korang akan berpuashati dengan perkhidmatan yang di sediakan,terima kasih..


Sebarang pertanyaan sila hubungi:
Sue 013 4550660
Tina 011 36672587



You Might Also Like

1 ulasan

  1. Ehh murah tu kak sue. Awat laa depa jauh, kalau kat sini memang nak lah

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤