Menjaga Kesihatan Ikut Cara Nabi

Assalamualaikum semua, tadi Kak Sue intai-intai kat facebook ternampak pulak post Menjaga Kesihatan Ikut Cara Nabi lalu kat laman Facebook Kak Sue, ewahhh.. macam laman rumah pulak ye.. ehehe. Rasa macam menarik jugak untuk di kongsi dengan semua. Benda yang bermafaat dan baik kita kongsikan lah, untung-untung kita dapat jugak sedikit pahala kan.. Jom kita tengok gambar kat bawah cara-cara menjaga kesihatan mengikut cara nabi jom..



Haa.. InsyaAllah, kalau kita konsisten menjaga kesihatan ikut cara Nabi nie hati akan tenang dan badan pun sihat. Cuma tak tahu lah kan kalau kita mampu tak nak ikut semua cara-cara nie. Selalunya benda baik nie memang rasa payah nak buat, cuba benda yang tak baik.. paham-paham sendiri aja lah kan.. huhuhu.. Semoga kita cuba usaha ikut apa yang Nabi amalkan nie dan semoga bermafaat untuk korang semua, selamat mencuba.. papai!

1 comment

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤