Cuti Sekolah Dah Tak Sama

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue nak hantar Adik balik ke asrama.Dah habis dah cuti Adik dan Abang,tapi Kakak pulak mula cuti sekolah minggu nie.Cuti sekolah dah tak sama sekarang nie,kadang kalau Kak Sue nak plan apa-apa program pada waktu cuti sekolah pun dah tak boleh.Semua kena plan kast minit lah nampaknya nanti..huhuhu..

Mungkin lepas nie Kak Sue akan datang melawat Adik dan Abang sebulan sekali.Kata Abang Man kalau kerap sangat melawat dan outing nanti menganggu pulak pembelajaran dan hafazan anak-anak.Harap anak-anak Ibu sentiasa di terangkan dan di tenangkan hati dalam mempelajari segala ilmu yang di ajar oleh guru-guru kat sekolah

Rasanya selepas ini cuti sekolah dalam bulan puasa pun tak sama lagi lah anak-anak Ibu.Haiiii rindu lah Ibu kat anak-anak Ibu.Nak buat macam mana kan anak-anak pergi ke tempat yang baik,kita sebagai ibu bapa hanya mendoakan mereka semoga mereka cemerlang dunia dan akhirat..aamiin ya rab..

No comments

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤