Batook Ori Hilangkan Sakit Belakang

Assalamualaikum semua,dah beberapa hari Kak Sue rasa sakit sangat belakang.Selalu Kak Sue biarkan aja baik sendiri sebab kerap sakit selepas Kak Sue bersalin dulu,nanti akan hilang sendiri.Tambah kalau berdiri lama atau selepas mop rumah dia punya sakit tu kadang tak boleh tidur di buatnya..huhuhu..
Dua tiga hari nie semakin kerap pulak sakit,Kak Sue teringat ada beli minyak Batook Ori masa balik Taiping hari tu.Semalam nak tidur Kak Sue cuba sapu di bahagian belakang Kak Sue.Rasa berangin dan bau pun sedap,suka sangat bau dia.Pagi tadi bangun Alhamdullilah rasa hilang sikit sakit belakang Kak Sue nie.Rasanya ramai jugak kawan-kawan Kak Sue guna Batook Ori nie untuk sakit kaki,sakit tumit,untuk minyak telon baby pun boleh.Lepas nie boleh la beli lebih sikit buat stok untuk Kak Sue dan anak-anak kat asrama. Pada korang yang berminat nak dapatkan produk nie boleh hubungi 012 5871931 / 019 502 2844.Semoga bermafaat untuk semua,papai!

4 comments

  1. ni klu tuk muscle & joint bleh dak

    ReplyDelete
  2. sebelum ni dkna ambik stok dengan beben... bagus ni kalau ada anak kecil lagi bagus.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤