Pak Yus Dalam Kenangan

Assalamualaikum, hai semua. Pak Yus Dalam Kenangan .. rasanya  kita semua masih lagi bersedih dengan pemergian pelawak tanah air Pak Yus J...

Assalamualaikum, hai semua. Pak Yus Dalam Kenangan.. rasanya kita semua masih lagi bersedih dengan pemergian pelawak tanah air Pak Yus Jambu pada hari Isnin 30.11.2015. Walaupun Kak Sue tak mengenali arwah secara peribadi tapi tak tau kenapa asal membaca atau melihat aja kisah Pak Yus airmata laju ja nak mengalir. Indahnya kematian Pak Yus bila semua berkongsi perkara yang baik dan amal jariahnya hanya kita tau selepas arwah telah tiada. Yang tinggal hanya Pak Yus dalam kenangan kita semua..

Pak Yus Dalam Kenangan
Pak Yus Dalam Kenangan

Pak Yus Dalam Kenangan

Arwah Pak Yus adalah seorang yang sangat suka menolong orang, merendah diri dan menjadi salah seorang penyumbang kepada sekolah agama di negeri kelahiran beliau Sekolah Agama MADI di Jejawi Arau, Perlis. Bila Pak Yus tak ada baru kita semua tau kebaikan yang Pak Yus buat dalam diam nie kan. Mulianya hati Pak Yus..

Apapun, sudah sampai janji Pak Yus bertemu Allah, semoga Allah merahmati roh Pak Yus dan semoga Allah memaafkan segala dosa beliau dan diletakkan bersama golongan roh-roh orang yang berima dan beramal soleh.. aamiin Ya Rabb.. 

You Might Also Like

5 ulasan

  1. salam kaksue, memang banayk cerita pasal kebaikan arwah keluar lepas pemergiaannya. Innalillah, cukuplah kematian jadi pengajaran buat kita yang masih hidup ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam,betul tu..sana,sini orang bercerita pasal kebaikan arwah,beruntungnya arwah..

      Delete
  2. Replies
    1. Rasa sedih plk Ubai..huhuhu..Al Fatihah..

      Delete
  3. akak.. iza pun sama.. rasanye iza tak penah menangis atas kematian mana2 artis.. tapi arwah ni buatkan air mata iza mengalir laju bile membaca atau melihat wajah arwah.. terasa sayu sgt2 kak.. ntah ape yg membuat kan iza mcm ni.. semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.