Pak Yus Dalam Kenangan

Assalamualaikum semua,rasanya kita semua masih lagi bersedih dengan pemergian pelawak tanah air Pak Yus Jambu pada hari isnin 30.11.2015.Walaupun Kak Sue tak mengenali arwah secara peribadi tapi tak tau kenapa asal membaca atau melihat aja kisah Pak Yus airmata laju ja nak mengalir.Indahnya kematian Pak Yus bila semua berkongsi perkara yang baik dan amal jariahnya hanya kita tau selepas arwah telah tiada.
Arwah merupakan seorang yang sangat suka menolong orang,merendah diri dan menjadi salah seorang penyumbang kepada sekolah agama di negeri kelahiran beliau Sekolah Agama MADI di Jejawi Arau,Perlis.Semoga Allah merahmati roh beliau dan semoga Allah memaafkan segala dosa beliau dan di letakkan bersama golongan roh-roh orang yang beriman..aamiin.Al Fatihah..Pak Yus sentiasa dalam kenangan kita!

5 comments

  1. salam kaksue, memang banayk cerita pasal kebaikan arwah keluar lepas pemergiaannya. Innalillah, cukuplah kematian jadi pengajaran buat kita yang masih hidup ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam,betul tu..sana,sini orang bercerita pasal kebaikan arwah,beruntungnya arwah..

      Delete
  2. Replies
    1. Rasa sedih plk Ubai..huhuhu..Al Fatihah..

      Delete
  3. akak.. iza pun sama.. rasanye iza tak penah menangis atas kematian mana2 artis.. tapi arwah ni buatkan air mata iza mengalir laju bile membaca atau melihat wajah arwah.. terasa sayu sgt2 kak.. ntah ape yg membuat kan iza mcm ni.. semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤