Cabaran InstaBlog 7 Hari EfgKBBA | Perkara Wajib Buat Setiap Hari

Assalamualaikum semua,hari nie hari ketiga Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA iaitu Perkara Wajib Buat Setiap Hari..untuk diri Kak Sue,setiap...

Assalamualaikum semua,hari nie hari ketiga Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA iaitu Perkara Wajib Buat Setiap Hari..untuk diri Kak Sue,setiap hari Kak Sue akan melawat taman mini di depan rumah Kak Sue.Rasa segar mata dan fikiran melihat kehijauan tumbuhan..wah gitu.Fikiran pun rasa tenang je kan.Walau pun taman di rumah Kak Sue nie kecil je pun,tapi dah cukup untuk Kak Sue bercucuk tanam kat sini,kira terapi minda lah nie..ehehe..

Ku lihat hijoooooooo...bukan mak ko hijo yeee...Papai!!

You Might Also Like

8 ulasan

  1. Replies
    1. ehehehe..sayang tau taman ai tu acik..hahahaha..

      Delete
  2. As salam..BW kat sini ;)

    Wah..terbaik la..saya jenis tangan x boleh tanam bunga ke apa..org2 tua ckp tangan panas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam..tq sudi singgah sini.. :)

      ye ke,memang mcm tu kata org2 tua nie..Kak Sue pun ada juga yang tak menjadi..

      Delete
  3. hijau..ilang seme stress..hihi

    ReplyDelete
  4. hahaha mak ko hijo, tu trademark kumpulan hijo fafamly day ritu...wahhh memang best ni kak...tenang je rasa

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.