Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA | Apa Anda Selalu Cari Dalam Freezer..

Assalamualaikum semua,selamat berhujung minggu.Cabaran 7 hari yang ke empat hari ini.Apa Anda Selalu Cari Dalam Freezer..?Biasanya mestilah ikan dan sayur kan,tapi sebenarnya ada benda lain yang Kak Sue cari dalam freezer.Boleh kata tiap-tiap hari lah Kak sue cari,cam ketagihan pula..ehehe.Kak sue sebenarnya tak tahan dengan benda-benda sejuk sejak meningkat umur ni,tapi ice cream dan coklat tetap antara pebret Kak Sue dari dulu..taraaaaa...
Ini la ketagihan Kak Sue selama ini,sebelum nie Snikers..sekarang Kit Kat!Berehat sebentar bersama Kit Kat...Papai!!

7 comments

  1. waaaaa bestnyerRR...nk jugak kak sue

    ReplyDelete
  2. Feveret saya gak ni KIT KAT..dap dap..kalau beli, asik mengulang bukak peties je..sma la kalau ada eskrem pun..dah macam budak kecik duk bukak peties je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..kalau ada tu asyik ngulang je kan..ehehe..

      Delete
  3. Coklettttttt !!Dedapnyaaaa..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤