Terlepas Majlis Pernikahan Dua Pasang Pengantin

Assalamualikum semua,semalam Kak Sue balik ke kampung Kak Sue untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu Kak Sue.Alhamdullilah perjalanan semua lancar walaupun agak berjerebu dan kereta pun tak berapa banyak.Kak Sue sampai pun dah agak lewat petang dah,tak sempat nak tengok majlis pernikahan sepupu-sepupuku itu.Sorry ye sepupu-sepupuku yang comey itu ye..ehehe..Lepas rehat sekejap,Kak Sue terus ke rumah mak sedara,saje tunjuk muka tengok ada apa yang yang di tolong,walaupun sebenarnya majlis ini buat tempahan katering..


Sampai je rumah mak sedara Kak Sue,kami di jemput makan dulu.Sambil makan tu,dok la bersembang dan bertanya khabar.Kemudian kami bergerak ke dewan Astaka Batu Kurau di mana majlis akan di langsungkan esok...meriah sungguh tengok acara memasang pelamin.Maklum lah sepupu Kak Sue nie,mengadakan majlis perkahwinan serentak antara adik dan kakak.Jadi nak kena siapkan semua untuk dua pasangan pengantin.
Nak tunggu siap pasang pelamin dan meja makan untuk dua pasang pengantin rasanya entah pukul berapa nak siap,jadi Kak Sue pun mintak izin balik dulu.Badan pun rasa letih perjalanan jauh dan mata pun dah rasa berat je,esok boleh la datang awal sikit tebus rasa bersalah terlepas majlis pernikahan tadi,baik punya alasan....ehehehe.Tunggu esok ye Kak Sue kongsikan gambar dan cerita majlis perkahwinan dua pasangan pengantin nie.Pada yang akan bertolak ke kampung masing-masing esok di harap berhati-hati di jalan raya dan selamat sampai ke destinasai ye..Ingatlah pada orang yang tersayang

No comments

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤