Jalan-Jalan di Lake Garden..

Assalamualaikum semua,semalam Kak Sue dan anak-anak bersama adik-adik dan Mak berkesempatan jalan-jalan di Lake Garden.Kebiasan Kak Sue kalau balik ke Taiping mesti keluar makan-makan atau jalan-jalan bersama keluarga.Semalam kebetulan birthday adik ipar jadi sambil kami jalan-jalan,kami buat sambutan birthday secara kecil-kecilan je..Beli sebiji kek dan jajan untuk kudapan.Sambil lepak-lepak dan sembang,sambil makan kek dan jajan..ramai jugak orang petang semalam maklumlah hari minggu kan..
Kak Sue sampai pun hari dah agak lewat petang,tapi masih ramai lagi pengunjung yang datang.Macam-macam aktiviti ada kat situ,Kak Sue tengok ada yang berbasikal,ada yang bermain buih gergasi,berjoging dan ada yang bawa anak-anak bermain di taman permainan.


Sebelum balik,kami singgah ke Yong Tau Foo Bomba nak tapau untuk makan malam.Dah kebetulan kat area situ kan,jadi singgah la tapau,nak makan situ rasa macam masih kenyang.Kat sini ada bermacam jenis pilihan menu makanan masakan panas,tapi yang paling di gemari dan di kenali dengan Yong Tau Foo Bomba lah... Ada deretan gerai Yong Tau Foo kat situ,pilih aje yang mana berkenan kat hati..ehehe..
Di kesempatan ini juga,Kak Sue nak mengucapkan Happy Birthday untuk adik ipar Kak Sue,Wan..semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah,semoga berbahagia hingga ke Jannah.Terima kasih kerana sudi menjadi sebahagian daripada keluarga kami...

Post a Comment

2 Comments

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️