Rutin Sebelum Tidur

Assalamualaikum,selamat malam semua. Rutin Kak Sue sebelum tidur adalah mencium anak-anak..ehehe.Mungkin dah terbiasa dari anak masih kec...

Assalamualaikum,selamat malam semua.Rutin Kak Sue sebelum tidur adalah mencium anak-anak..ehehe.Mungkin dah terbiasa dari anak masih kecil,jadi tiap malam sebelum tidur Kak Sue mesti akan ke bilik anak-anak memastikan mereka tidur dengan selesa,selamat dan berada di dalam bilik mereka masing-masing..Kak Sue kadang tak dapat nak bayangkan kalau anak dah mula belajar di mana-mana pusat pengajian tinggi,tinggal di asrama..bekerja, tinggal di rumah sewa,macam mana agaknya ye?Sebab dah terbiasa bila nak tidur je,mesti nak tengok anak-anak ada depan mata..Memang tak pernah berenggang lama-lama pun.Ibu doakan anak-anak Ibu doakan anak-anak Ibu sentiasa di beri kesihatan yang baik,sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah..Selamat malam anak-anak Ibu..Selamat malam semua..








You Might Also Like

2 ulasan

  1. sama laa, tiap malam mesti nak cium anak anak sblm tidur. pastu diorang dah lena, kdg tu ulang 2, 3 kali pi jenguk lagi. obses hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Nani kan..anak dah besar gajah pun akak cium,tapi depa pun dah biasa..

      Delete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.