Happy BirthDay Kakak..!!!

Assalamualaikum,hari nie adalah hari kelahiran puteri sulung dan satu-satunya puteri dalam keluarga Kak Sue,yang telah di beri nama Nursyazwani yang bermaksud Cahaya Keharumanku atau dengan panggilan manjanya Kakak!!Alhamdullilah,Kakak anak yang menurut kata dan mudah nak di tegur.Jarang nak membantah,kalau kena marah pun diam tunduk,pastu nangis..Perangai Kakak banyak ikut perangai Abah dia..(bukan nak puji anak dan suami sendiri lak ye,,ehehehe)Ibu bersyukur di kurniakan oleh Allah seorang anak perempuan seperti Kakak,tak pernah menimbulkan masalah dan sentiasa mendengar kata,stay the way you are hokay sayang..Ibu doakan semoga Kakak sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah,di temukan dengan orang dan kawan-kawan yang baik,di murahkan rezeki,di beri kesihatan yang baik,cemerlang dalam ilmu dunia dan akhirat dan semoga Kakak berjaya mencapai ciata-cita Kakak..aamiin Ya Rab..Happy Birthday Kakak ..Doa,Redha dan Kasih Sayang Ibu,sentiasa bersama Kakak sehingga ke Jannah..lebiu sayanggg..

Tahun nie tak buat kek,sebab bila tanya Kakak nak kek apa Kakak kata dah jemu makan kek,jadi tadi Ibu buatkan puding karamel aje untuk Kakak..

Ibu dan Abah tak tau nak belikan Kakak apa,harap Kakak sukalah lah dengan hadiah yang tak seberapa dari Ibu dan Abah..Sayang Kakak ketat-ketat..

Post a Comment

8 Comments

  1. happy birthday kakak.. moga jd anak yg solehah dan berjaya dunia akhirat serta berjasa pd ibu bapa..

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Kakak! Moga dimakbulkan doa doa kak Sue tu, Amin. Nampak sedap lah puding karamel tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Nani..aamiin.mai la sini kita makan sama2 ..ehehe..

      Delete
  3. Wah.. mwsti kakak terharu ni.. happy birthday kakak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Yoorin..Kakak dah terbiasa terima kejutan..cuma dia terharu baca blog taun nie bergenang air mata dia tadi..akak garang n tegas ngan anak2..tapi penuh ngan kasih sayang jugak..ewah..hahaha

      Delete
  4. hepy b'day kakak.. kakak kat sini nak tumpang body shop kakak kat sane bole? hahaha~~

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️