Persiapan Raya Cara Cuci Mozek

Assalamualaikum, hai semua. Tak berapa hari lagi kita semua nak sambut Raya dah kan. Macam biasa bila nak raya nie sibuk kita dengan kema...

Assalamualaikum, hai semua. Tak berapa hari lagi kita semua nak sambut Raya dah kan. Macam biasa bila nak raya nie sibuk kita dengan kemas dan bersihkan rumah. Jadi kali nie Kak Sue nak kongsi Persiapan Raya Cara Cuci Mozek tak kira lah kat dinding atau lantai dapur dan bilik mandi. Ya lah selain ruang tamu atau bahagian lain, bilik mandi dan dapur pun harus kena bersih dan cantik. Tak nak buang masa jom kita tengok cara cuci mozek nie jom..

Persiapan Raya Cara Cuci Mozek
Persiapan Raya Cara Cuci Mozek 

Persiapan Raya Cara Cuci Mozek

Sebenarnya persiapan raya cara cuci mozek nie Kak Sue jumpa di facebook. Antara cara yang mudah dan murah. Kita boleh ja buat sendiri kan. Yang penting tak penat nak menyental..

Cara Cuci Mozek

Bahan diperlukan
7 cawan air
1/2 cawan soda bikarbonat
1/3 cawan jus lemon atau limau nipis
1/4 cawan cuka buatan

Cara-cara :
Campurkan semua bahan diatas
Isikan dalam botol spray
Kemudian sembur ja pada tempar yang kita nak cuci, tunggu sekejap
Kemudian boleh lah kita mop kalau nak cuci lantai dan kalau kat bilik air boleh lah berus macam biasa.
Selamat mencuba.. papai!

* Sumber Gambar Google

You Might Also Like

1 ulasan

  1. HAI BLOGGER :)
    JEMPUTLAN SINGGAH BLOGSPOT KAMI !!!! MESIN FOTOSTAT SEMUA MURAH DAN BERJENAMA.. SIGGAH TAU!!
    http://mesinphotostatmurah.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.