Kad Raya Pertama Tahun Ini

Assalamualaikum semua..korang banyak ke dapat kad raya tahun nie?Maklumlah kan zaman teknologi nie,dah susah nak jumpa orang hantar kad r...

Assalamualaikum semua..korang banyak ke dapat kad raya tahun nie?Maklumlah kan zaman teknologi nie,dah susah nak jumpa orang hantar kad raya kat kita dah kan.Kak Sue dapat kad raya pertama tahun nie,handmade lagi dari anak bongsu Kak Sue Mohd Syazwan Faris atau panggilan manjanya Adik.Rasa sangat tersentuh dengan kata-kata dalam kad raya tu,budak kan semua kata-kata mereka memang lahir ikhlas dari hati.Ibu akan buat koleksi dan simpan dengan baik semua surat,memo, kad raya,kad harijadi yang anak-anak Ibu buat untuk Ibu,ianya sungguh memberi makna yang sangat istimewa pada Ibu..Terima kasih anak-anak Ibu kerana sudi buatkan untuk Ibu.Redha dan kasih sayang Ibu untuk anak-anak Ibu hingga ke Jannah..Sayang selalu..

You Might Also Like

8 ulasan

  1. ala comeynya anak kak..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad..ehehe..dia suka tulis n buat kad untuk akak..

      Delete
  2. Selamat hari raya kak sue! Kad raya tahun ni dapat satu je..company yang bagi..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Nurul..ye ke,janji dapat la jugak ye..hihihi..

      Delete
  3. limited edition ni...dah besar nanti tunjuk kat dia hehehhhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah..nanti besar tunjuk kat dia..hihi..

      Delete
  4. sweet sgt..
    sebak hati kalau dpt kad camni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah Mas,akak selalu dapat..sebab anak yang kecik tu suka tulis perasaan dia..jiwang gitu..ehehehe

      Delete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.