Tips Di Bulan Puasa..

Assalamualaikum semua,hari nie cuaca agak panas dari biasa kan...kering tekak rasanya.Kesian tengok anak-anak yang berpuasa hari nie melep...

Assalamualaikum semua,hari nie cuaca agak panas dari biasa kan...kering tekak rasanya.Kesian tengok anak-anak yang berpuasa hari nie melepek aje depan tv.Sementara nak tunggu berbuka dan ke Bazaar Ramadhan Kak Sue biarkan anak-anak baring sambil menonton tv dulu..Waktu dalam pukul 12.00 tengahari hingga 3.00 petang macam tu memang tak sesuai atau tak di galakkan pendedahan pada matahari di mana radisi uv tu lebih jadi suhu adalah tinggi..wah gitu,dah macam belajar sains..ehehe..dah la puasa kan..nak minum pun tak boleh.Jadi di sini Kak Sue kongsikan tips minum lapan gelas air di bulan puasa,takut dengan cuaca begini ada pulak yang demam akibat cuaca yang panas melampau kan..Jom kita tengok..semoga bermafaat untuk semua ye..





You Might Also Like

0 ulasan

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.