Kelapa Laut Man Java Penghantaran Selangor dan Pahang

Assalamualaikum,hari nie sehingga hari rabu nanti penghantaran Pati Kelapa Laut Man Java untuk peniaga-peniaga yang dah ada dalam list sebelum order di tutup petang tadi sahaja.Penghantaran kali ini untuk Pasar Ramadhan Taman Ehsan Kepong,  Kawasan Subang,Pasar Ramadhan Selayang Baru dan last minit order dari Pasar Ramadhan Pahang..

Kak Sue mintak maaf tak dapat nak terima order lagi buat masa nie.InsyaAllah,ada rezeki tahun depan kita jumpa lagi ye..Untuk peringatan para peniaga,repeat order hendaklah di buat tiga hari sebelum penghantaran ye..dan seperti yang telah di beritahu sebelum ini,setiap satu produk hanya untuk satu kawasan/pasar malam/pasar ramadhan sahaja ye.Peniaga juga tak di benarkan menokok nambah perisa pada produk kami dan setiap peniaga perlu lekatlan sticker Kelapa Laut Man Java yang telah di sertakan bersama order memasing ye..Kalau gagal berbuat demikian dan mengubah suai rasa produk kami..bekalan akan dihentikan serta merta...sekian harap maklum.Terima kasih semua..



Post a Comment

1 Comments

  1. salam.sya berminat dgn kelapa laut man java ni.bole email ke zaihanapmca@gmail cara utk jadi agent dan modalnya sekali,,

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️