Jom Sihat Bersama Kak Sue

Assalamualaikum, selamat pagi. Jom sihat bersama Kak SueHari nie Kak Sue bersemangat nak temankan Kakak anak dara Kak Sue  dengan kawan-kawan Kakak berjogging. Pepagi lagi kami dah sampai di Puteri Central Park ramai juga orang yang datang berjogging kat sini rupanya.  Kami mula dengan panaskan badan dengan lari anak dulu tapi empat pusingan dah senput rasanya Ibu nie. Rasa sihat dan ringan badan bila dapat keluarkan peluh dan hirup udara segar pagi-pagi macam nie..

Jom Sihat Bersama Kak Sue

Kawasan taman perumahan rumah Kak Sue nie kalau nak beriadah memang kat PCP nie lah tempatnya. Ada taman kanak-kanak dan laluan untuk orang nak jogging.



InsyaAllah akan jadi rutin tiap minggu kut nanti, sambil beriadah dapat berborak-borak dengan Kakak dan kawan-kawan Kakak nie. Lagi pun kawan-kawan nie dah di anggap macam anak Kak Sue sendiri dah. Harap istiqomah lah ya.. papai..

4 comments

  1. bestnya.. sy pn dah lama xp jogging..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sue pun lama tak jogging..saje temankan anak dara akak..best pulak..ehehe

      Delete
  2. Masa gamabq berempat tu cari jugak mana satu kak sue, haha. mcm anak dara kak sue ni. Ain pun dah lama tak jog. malas ~ haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..ye la tu macam anak dara..ketot je Kak sue nie Ain..hahaaha..Kak Sue baru je kenkonon nak rajin jog..teman2 anak dara..

      Delete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤