Kelapa Laut Man Java Ubat Demam Adik

Assalamualaikum,Salam Jumaat semua..Hari nie anak Kak Sue yang bongsu yang mesra dengan panggilan Adik tetiba demam la pulak.Pagi tadi m...


Assalamualaikum,Salam Jumaat semua..Hari nie anak Kak Sue yang bongsu yang mesra dengan panggilan Adik tetiba demam la pulak.Pagi tadi merengek tak mau ke sekolah,bila dah tengahari badan semakin panas lagi,mata pun dah merah..Adik nie kalau demam,ubat lain tak mau dia makan,selalu mesti mintak Abah atau Ibu buatkan air Kelapa Laut Man Java je.Memang kalau tak demam pun Adik memang suka sangat minum air Kelapa Laut Man Java nie.Tadi Abahnya dah bancuhkan air dan potongkan isi Kelapa Laut yang boleh kita beli kat pasar-pasar tu,dalam bungkusan di packing sepuluh biji tiap bungkusan.Selalu Kak Sue order sekali banyak je buat stock.Kalau yang itu sepuluh biji pun boleh Adik abiskan..memang kesukakan Adik.Harap lepas minum air Kelapa Laut Man Java dengan izin Allah kurang la sikit panas badannya.Kesian pulak Ibu tengok...huhuhu..Kalau tak kebah jugak,jawabnya kena bawa juga le ke klinik..risau juga kan..

Sebelum nie pun ada  pelanggan Kak Sue pernah cuba berikan pada anak mereka yang demam.Alhamdullilah kebah la sikit demamnya tu dengan izin Allah juga la kan.Memang kami masak buah Kelapa Laut nie campur dengan bahan yang boleh sejukkan badan.Harap kami dapat menambah baikkan lagi produk kami agar lebih baik dari sekarang.Doakan ye kawan-kawan..Sampai sini saje kali ini doakan Adik cepat sembuh juga ye..Papai!!

You Might Also Like

2 ulasan

  1. Smoga cepat sembuh adik, cepat sihat2 balik . jgn bagi mak risau ^^

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.