Cuti Masak

Assalamualaikum semua..Selamat berhujung minggu.Kak Sue masih lagi keletihan niaga kat stadium Bukit Jalil semalam.Hari nie,cuti lah masak,cuti kemas rumah,cuti la semua..ehehe..Hari nie anak-anak Kak Sue plan nak makan kat luar dan jenjalan..Ikutkan aje la kan,semalam depa dah penat nolong niaga seharian kat stadium.Hari ini ikutkan aje lah apa maunya..kita keje teruk-teruk pun untuk anak-anak jugak kan..
Hari nie kami sekeluarga ambik keputusan nak makan di Papa John Pizza Eon Rawang aje..sambil nak bayar bil dan beli barang dapur..Jemput tengok semua,ehehehe..







Kak Sue sekeluarga memang suka mencuba makanan kat mana-mana tempat.Boleh di katakan semua restoran makanan kat Eon Rawang tu kami dah cuba.Kalau sedap,kita repeat lagi,kalau kurang sedap tu..sekali aje la jawabnya kan..Okay la sampai sini aje kali nie,jumpa lagi ye..Papai!!!

2 comments

  1. Assalammualaikum...

    alahai.. sedapnyer. Alhamdulillah...

    mselim3

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤