Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi berita menarik iaitu Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma. Haa.. menarik sangat pakej macam nie kan. Bukan setakat dapat Beli Rumah di Bayu Sutera sahaja, siap dapat hadiah pergi umrah secara percuma lagi. Sapa nak bagi kan peluang menarik macam nie kan..

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma
Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Jom Kak Sue nak kongsi lebih lagi tentang Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma dengan korang jom. Mana lah tau dengan perkongsian Kak Sue nie ada pula yang berminat nak beli rumah kat Bayu Sutera nie kan. Kali ini Bayu Sutera oleh Matrix Concepts Holdings Berhad, dengan gembiranya memperkenalkan usahasama kediaman terkini mereka bersama Kempen Umrah Eksklusif untuk projek Bayu Sutera yang terletak di Bandar Sri Sendayan..

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Selain dari tu, mereka juga teruja untuk memperkenalkan butiran projek terkini, yang menampilkan Lakeside Residences yang dilengkapi dengan ciri-ciri rumah pintar yang canggih. Mereka juga menyediakan pakej umrah, yang membolehkan umat Islam memenuhi impian seumur hidup mereka untuk melaksanakan Umrah semasa memiliki rumah di Bayu Sutera. Haaa.. menarik sangat kan..

Bercakap tentang Bayu Sutera, 216-Acre dan Fasa Pertama Bayu Sutera, sebenarnya kan, pembangunan ini telah dilancarkan pada tahun 2021 lagi tau. Jualan pantas dari fasa terdahulu adalah sebagai bukti penerimaan yang meluas terhadap produk mereka. Fasa pelancaran terdahulu juga telah dilaksanakan dengan lancar, dan berjaya dengan penyerahan 963 unit kepada pemilik rumah.

Dengan itu, kali ini mereka memperkenalkan siri terkini di rumah di Bayu Sutera, sebuah komuniti kediaman bersebelahan tasik yang menggabungkan kehidupan moden dengan ketenangan alam semula jadi. Rumah-rumah baru ini bukan sahaja menawarkan pemandangan tasik yang indah tetapi juga dilengkapi dengan ciri-ciri rumah pintar yang terkini, memastikan yang mudah, selamat, dan gaya hidup yang disukai untuk pembeli.

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Menariknya lagi tentang kediaman di Bayu Sutera adalah ruang tamu yang serba lengkap dan susun atur yang cantik, bilik tidur yang luas, dan bilik mandi en suite. Selain itu juga, kejiranan kat sini dilengkapi dengan taman residennya sendiri dan ia adalah kawasan yang selamat untuk semua penduduk. Ini yang paling penting kan bila kita nak beli rumah..

Seterusnya.. kediaman Bayu Sutera ini juga mempunyai pos pengawal dan pagar perimeter. Untuk info bersama, baru-baru ini mereka memenangi Anugerah StarProperty untuk Anugerah Asas Pembangunan Tanah Terbaik Kecemerlangan 2024. Selain tu, mereka juga mempunyai Bayu Biz, pembangunan hab komersial terkini di Bayu Sutera. Diisytiharkan secara strategik di antara jalan-jalan kediaman yang sibuk di Bayu Sutera dan kawasan sekitarnya.

Bayu Biz bersedia untuk menjadi pusat-pusat untuk perniagaan, membeli-belah, dan aktiviti sosial dalam masyarakat. Ada banyak kemudahan di sekitarnya seperti d'Tempat Country Club, X Park Sendayan, sekolah Global Matrix, hab komersial, stesen minyak dan lain-lain lagi.

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Untuk kempen Jom Umrah kali nie, peluang untuk pemilik rumah di Izara II atau Elonia III di Bayu Sutera. Tempoh Kempen ialah bermula 20 Mei hingga 20 Ogos 2024. Dan projek yang terlibat: Bayu Sutera 3A (Izara II) dan 4A3 (Elonia III). Dan syarat lain ialah untuk Bumi Unit sahaja mengikut terma dan syarat pakej.

Pakej Umrah

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Setiap unit yang dibeli berhak Untuk 2 baucar tunai Umrah bernilai RM8,000 setiap satu perjalanan ke Arab Saudi selama 11 hari 10 malam. Tiket penerbangan untuk 2 orang, termasuk hotel penginapan, pengangkutan, dan makanan penuh disediakan untuk Jemaah. Selain itu, ada juga lawatan ke Muzium Al Wahyu di Makkah. Dan juga disediakan Kursus Umrah, Umrah Kit, Air Zam-Zam dan disediakan mutawif yang berpengalaman. Butiran Terma & Syarat boleh merujuk kepada Agensi Pelancongan yang dilantik TH Travel & Services Sdn Bhd.

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

• Izara II @ Bayu Sutera. Hartanah pegangan bebas, Double Storey Homes dengan keluasan 20 'x 70' (Intermediate). Build-up 2,315 Sq.ft (Intermediate) 4 Bilik Tidur dan 4 Bilik Mandi. Ada hanya 171 Unit sahaja dengan dikelilingi oleh landskap kehijauan dan Pengawal Post.

• Elonia III @ Bayu Sutera. Hartanah pegangan bebas, Double Storey Homes dengan keluasan 20 'x 70' (Intermediate). Build-up 2,315 sq.ft (Intermediate) 4 Bilik Tidur dan 4 Bilik Mandi. Ada 38 Unit sahaja dengan dikelilingi oleh landskap kehijauan dan Pengawal Post.

• Ciri-ciri Smart Homes (IZARA II & ELONIA III)

Digital Lockset, Modul Lampu, Aircond II Blaster, kawalan Suara

• Kemudahan @ Izara II, Bayu Sutera, 3 Acres Lake Park with Kemudahan seperti Jogging Path, Parcourse, Plaza Deck dan lain-lain. Penduduk akan dapat menikmati kemudahan mereka sendiri seperti Taman Permainan, gelanggang badminton, Parcourse, Laluan Refleksologi dan lain-lain

• Kemudahan @ Elonia III, Bayu Sutera - Penduduk akan dapat menikmati kemudahan mereka sendiri seperti taman permainan, gelanggang badminton, parcourse, laluan refleksologi, buaian, meja berkelah dan lain-lain.

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Pembangunan di sekitarnya

• d'Tempat Country Club - Semua pembeli akan mendapat keahlian kelab percuma - kemudahan; Sukan Olimpik Kolam renang, Gimnasium, Bowling Alley, Snooker, Bilik Movie, Bilik Membaca, Gelanggang Tenis, Gelanggang Badminton, Tenis Meja, Skuasy, Dewan Jamuan, Bilik Mesyuarat, Bar dan Kafe

• Sekolah Global Matrix - Dibina pada 20 Acres tanah dengan seni bina yang unik dan dalaman yang dibuat selepas sekolah kolonial klasik British, dilengkapi dengan kemudahan dan kurikulum untuk menampung 2,500 pelajar tempatan dan antarabangsa. Ada Private Matrix School, Matrix International School dan Matrix International School.

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

• X Park Sendayan pula mempunyai tempat hiburan terbesar di Negeri Sembilan dengan aktiviti seperti ATV, Go-Kart, Flying Fox, Paintball, Memanah, Gelanggang Futsal, Gelanggang Badminton dan macam-macam lagi. Sendayan Merchant Square pula terdiri daripada 163 unit Kedai pejabat yang menghadap ke Carnelian Park, sebuah taman awam yang dibina oleh pemaju di kawasan komersil untuk ikatan komuniti dilengkapi dengan kemudahan rekreasi lengkap.

Pakej jualan lain yang menarik, ialah bayaran balik yang rendah, yuran undang-undang percuma, duti setem pada SPA dan pinjaman. Selain tu juga yuran rumah kelab percuma Keahlian di d'Tempat Country Club. Memang berbaloi kalau ada rezeki beli rumah kat sini. Banyak kemudahan yang disediakan dan sekarang nie tengah ada pakej jom umrah dengan setiap pembelian rumah mengikut terma dan syarat macam Kak Sue cakap kat atas nie.. 

Untuk tau lebih lanjut lagi tentang Bayu Sutera korang boleh lelaju klik https://umrahbersama.bayusutera.com/4/nie hokay.. 

Post a Comment

10 Comments

  1. Rumah dapat. Umrah dapat. Best kawasan rumah kat situ. Selesa

    ReplyDelete
  2. Bestnya kempen macam ni kan, beli rumah dapat tunaikan Umrah.. rezeki buat mereka yang membeli rumah di sini

    ReplyDelete
  3. Bestnya kalau dapat beli. Rumah dahlah best, dapat plak pakej umrah lengkap

    ReplyDelete
  4. Best promosi Bayu Sutera kali ni

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, rezeki untuk mereka yang membeli rumah di sini. Menarik :)

    ReplyDelete
  6. Menariknyaaa promo nie kak sue , kalo ada duit berlipat kali ganda dah try nie heee

    ReplyDelete
  7. Impian semua umat Islam ni...dapat jejak kaki ke Tanah Suci, rezeki betul kalau dapat miliki kediaman idaman lepas tu dapat tunaikan umrah secara percuma. Kalau ada rezeki, mmg nak sgt beli.

    ReplyDelete
  8. Promosi yang menarik tu dan dah tau target market mereka.

    ReplyDelete
  9. Kalau dapat grab promosi nie memang syok. Dah la rumah tu cantik, dapat pula peluang tunai umrah secara percuma. Berbaloi sangatlah!

    ReplyDelete
  10. cantiknya rumah tu. berbaloi2 kalau dpt pakej umrah, boleh pergi beribadat dgn beli rumah

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️