Swipel Serai Wangi AFY Haniff Membantu Masalah Serangga di Rumah

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi tentang Swipel Serai Wangi AFY Haniff Membantu Masalah Serangga di Rumah pula dengan korang. Biasa lah kita orang perempuan kat rumah nie, selain pastikan dapur kemas dan bersih.. kita juga kena pastikan rumah bebas dari sebarang serangga. Ya lah, bila ada gangguan dari serangga nie memang rasa terganggu juga bila kita nak buat kerja rumah kan. Jadi bila diperkenalkan dengan Swipel AFY Haniff yang boleh membantu masalah serangga di rumah nie terus Kak Sue rasa nak cuba..

Swiple Serai Wangi AFY Haniff Membantu Masalah Serangga Di Rumah
Swipel AFY Haniff


Swipel Serai AFY Haniff Membantu Masalah Serangga di Rumah

Sebelum Kak Sue nak sembang lebih lagi kat bawah nie, tentang Swipel AFY Haniff yang membantu masalah serangga di rumah nie, ada pelbagai jenis produk AFY Haniff yang lain di pasaran tau. Macam sebelum nie Kak Sue ada cuba sabun cuci pinggan AFY Haniff nie, memang lembut sangat kat tangan selain dari cucian yang bersih dan jimat.

Swiple Serai Wangi AFY Haniff Membantu Masalah Serangga Di Rumah
Swipel AFY Haniff

Jadi kali nie memang Kak Sue tak teragak-agak lah nak cuba pula Swipel AFY Haniff nie untuk membantu masalah serangga di rumah Kak Sue. Kalau korang nak tau Swiple Serai Wangi AFY Haniff nie mengadungi pati Serai Wangi yang merupakan bahan aktif citronellol yang berfungsi menghalau serangga secara semulajadi.

Swipel AFY Haniff nie juga mengadungi agen pembuihan yang bertindak membersih. Selain itu juga, Swipel AFY Haniff nie ia membantu membersihkan kotoran, menghalau serangga dan juga membunuh 99.9% bakteria. Haa.. itu yang kita mau kan, selain menghalau serangga rumah kita juga bersih dan wangi. Jom Kak Sue nak kongsi cara guna kan Swipel AFY Haniff nie dengan korang kat bawah nie jom

Swiple Serai Wangi AFY Haniff Membantu Masalah Serangga Di Rumah
Swipel AFY Haniff

Cara Guna Swipel Insert Repellant 

1. Bersihkan permulaan yang ingin disembur terlebih dahulu
2. Goncang sebelum guna
3. Putarkan trigger pada stream atau semburan
4. Sembur dengan karak 20cm dari objek
5. Tidak perlu dibilas lepas disembur
6. Jika digunakan pada tumbuhan atau haiwan cairkan semburan pada nisbah 1:3

Swiple Serai Wangi AFY Haniff Membantu Masalah Serangga Di Rumah
Swipel AFY Haniff


Cara Guna Swipel Floor Cleaner

1. Bersihkan permukaan yang ingin dilap terlebih dahulu
2. Goncang sebelum guna
3. Untuk membersih lantai, 100ml dibancuh dalam 2.5liter air
4. Untuk bancuhan mop
 * 500ml 5 kali guna
 * 900ml 9 kali guna
 * 2 liter untuk 20 kali guna
 * 5 liter untuk 50 kali guna
 * 10 liter untuk 100 kali guna
5. Sebagai isian semula 375ml
 * 500ml 2 kali isian semula
 * 900ml 4 kali isian semula
 * 2 liter 8 kali isian semula
 * 5 liter 22 kali isian semula
 * 10 liter 44 kali isian semula
6. Tidak perlu dibilas selepas dilap
7. Jika digunakan pada tumbuhan atau haiwan cairkan pekatan pada nisbah 1:5 (pekatan sw : air)

Haa.. dah tau kan macam mana cara nak guna Swipel AFY Haniff nie kan. Jadi pada korang yang berminat nak cuba juga nanti boleh tengok info lanjut kat bawah nie nanti atau boleh terus ke Shopee untuk Set Super Jimat Swiple. Ada banyak pilihan produk AFY Haniff nie lagi tau.

Swipel Serai Wangi AFY Haniff



Post a Comment

3 Comments

  1. Wahhh... Best la macam ni.. Ada Swiple Serai Wangi AFY.... Boleh try cari dan gunakan cepat2 ni...

    ReplyDelete
  2. terasa mcm nak beli lah.. geram dgn masalah semut kat opis dan masalah anai2 kat rumah huhu

    ReplyDelete
  3. Kita pun guna brand nie tuk bersihkan rumah

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤