Happy Anniversary Sayangku

Assalamualaikum, hai semua. Tarikh yang sama setiap tahun datang lagi Happy Anniversary Sayangku. Alhamdullilah.. dah 22 tahun berkongsi hidup sama-sama. Susah, senang, sedih, gembira semua kami hadap sama-sama. Walaupun kadang kala biasalah hidup berumah tangga nie, memang takan lari dari ujian kan. Setiap ujian pula sudah pastinya ada manisnya hikmah..

Happy Anniversary Sayangku
Happy Anniversary Sayangku


Happy Anniversary 22 Tahun Sayangku

Macam biasa setiap tahun, rutin Kak Sue akan buat entri Happy Anniversary nie untuk kesayangan Kak Sue sebagai ingatan dan kenangan. Mana lah tahu bila Abang Man rindu Kak Sue nanti, Abang Man akan singgah baca blog Kak Sue kan..

Happy Anniversary Sayangku
Happy Anniversary Sayangku

Terima kasih sayangku.. sentiasa terima isterimu ini seadanya, selalu sabar, memberi kasih sayang, tunjuk ajar dan didikan untuk keluarga kita. Bohong lah kalau tak ada kekhilafan atau salah faham dalam perkahwinan kan, tapi alhamdullilah Kak Sue dan Abang Man tetap berjaya lalui sama-sama dengan izin Allah..

Tak ada apa yang Kak Sue doakan untuk perkahwinan ini, hanyalah semoga kasih sayang dan bahagianya hidup cara kami sekeluarga sentiasa dalam rahmat kasih Allah dan sentiasa mendoakan. Semoga kasih sayang kami sekeluarga kekal hingga ke syurga Allah..

Happy Anniversary Sayangku
Happy Anniversary Sayangku

Akhir kata.. Kak Sue bersyukur dengan setiap apa yang Allah takdirkan dalam ikatan perkahwinan Kak Sue nie. Setiap apa yang kami lalui semuanya ada hikmah tersembunyi, yang dapat kita sentiasa perbaiki diri. Sekali lagi.. Happy Annivesary sayangku.. me love you so much.. ❤️

Korang juga boleh baca Happy Anniversary Sayangku 2019


Post a Comment

0 Comments