Tingkatkan Imun Badan Anak Anda Dengan Eskayvie Diffenz Junior

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi satu produk yang memang bagus untuk tingkatkan sistem pertahanan badan anak-anak korang. Lagi-lagi ketika kita dah bebas kemana-mana sekarang ni.

Seperti yang kita semua tahu, kita dah perlu hidup dengan Covid-19. Jadi sesiapa sahaja diantara kita boleh dijangkiti dengan virus ini. Kita yang dewasa ni dah lengkap 2 dos vaksin tapi bagaimana dengan anak-anak yang masih kecil? Apa persediaan kita untuk lengkapkan diri mereka dengan perlindungan yang sewajarnya?

Ha… Haruslah kita persiapkan anak-anak kita dengan perlindungan agar anak kita terhindar dari jangkitan virus.



Diffenz Junior Inovasi Terbaru Eskayvie

Syarikat bumiputera sepenuhnya, Eskayvie Sdn Bhd yang menjadi peneraju dalam penghasilan suplemen kesihatan tempatan mengorak langkah melancarkan produk vitamin terbaharunya, Diffenz Junior di satu majlis yang diadakan di Hotel St Regis, di ibu kota pada 27 Oktober 2021 yang lepas.

Untuk pengetahuan korang semua, produk berkenaan khusus untuk golongan kanak kanak dan bertepatan dengan situasi pandemik semasa COVID-19 menuju endemik.

“Diffenz Junior menjadi inovasi terbaharu kami bagi membantu ibu bapa untuk memberi perlindungan terbaik bagi kanak-kanak di musim pandemik ini.

"Dalam keadaan sekarang, sistem imun yang baik adalah sangat penting dan Eskayvie sentiasa berusaha memberikan sokongan diperlukan untuk setiap peringkat umur,” kata  Ketua Pegawai Eksekutif Eskayvie, Dr Syid Ayob Syid Mustafa Al Qudri.

Perlu ingat ya… Walaupun Malaysia kini telah mencapai status vaksinasi lengkap sebanyak 94.6 peratus bagi individu dewasa, anak-anak di bawah usia 12 tahun masih belum mendapat perlindungan sepenuhnya.

"Justeru mereka berisiko serta sangat terdedah kepada jangkitan kuman dan virus. Diffenz Junior melengkapi keperluan itu.

"Tabiat pemakanan yang tidak seimbang selain kurang melakukan aktiviti riadah di luar rumah disebabkan pandemik, menyebabkan mereka cenderung mengalami sistem imun yang lemah," katanya lagi.

Dr Syid Ayob berkata, pihaknya  memahami kerisauan ibu bapa tentang keselamatan anak-anak di bawah usia 12 tahun yang masih belum mendapat suntikan vaksin.

Diffenz Junior Mampu Beri Perlindungan Terbaik Kepada Kanak-Kanak


Untuk pengetahuan korang juga, Diffenz Junior ini dirumus secara saintifik  menggabungkan bahan utama iaitu Cendawan Susu Harimau, Buah Camu-camu, Kolostrum, Multivitamin, Vitamin C dan Vitamin D.

Gabungan ramuan kaya antioksidan, vitamin dan flavonoid semulajadi ini mampu memberi perlindungan terbaik kepada kanak-kanak.

Tablet kunyahan perisa oren yang enak ini bukan saja untuk menyokong sistem imun, malah turut membantu tumbesaran anak dan seterusnya menjadikan mereka kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari.

Eskayvie Sasar Jualan RM300 Juta Tahun 2022


Sementara itu,  Pengarah Urusan Eskayvie, Kartika Wati Mohamed menambah pelbagai aktiviti pemasaran dan jualan telah dirangka sepanjang Oktober dan November ini.

"Ia untuk memberi kesedaran kepada pentingnya penjagaan sistem imun untuk seisi keluarga terutamanya kanak-kanak.

“Selaras dengan visi Memperkasakan Kesihatan dan Ekonomi Ummah, Eskayvie mensasarkan jualan sebanyak RM300 juta pada tahun 2022. Eskayvie sangat jelas dengan misi untuk membantu lebih 50,000 usahawan Eskayvie Nexus di seluruh Malaysia pada 2022  bagi mencapai matlamat kewangan yang lebih baik,” katanya.

Majlis turut diserikan dengan kehadiran duta Eskayvie, Datuk Aznil Nawawi.

Pada majlis tersebut juga, diadakan penyampaian anugerah bagi menghargai usahawan Eskayvie Nexus di atas pencapaian cemerlang dan luar biasa mereka sepanjang 2021.

Kak Sue memang rekemen sangat-sangat korang ambil Diffenz Junior ni. Memang bagus untuk tingkatkan sistem pertahanan badan dan bantu tumbesaran anak-anak. Kalau anak sakit kita yang susah kan? Jadi inilah masanya untuk kita bertindak dapatkan perlindungan yang terbaik untuk anak-anak kita.

Mencegah lebih baik daripada merawat!

Untuk maklumat  lanjut  mengenai  produk Diffenz Junior ini, layari laman sesawang www.eskayvie.com atau pautan  media  sosial berikut..

FacebookEskayvie Malaysia21 Official

InstagramEskayvie Malaysia

Youtubehttps://youtu.be/hwsQ-Bg3hO8


Post a Comment

4 Comments

  1. musim pandemik sekarang ni mmg pening utk kuatkan imun sistem badan kan

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, boleh juga dapatkan diffenz 😊 dengan tiha.. percuma Ahli 😊❤️

    http://www.wasap.my/60107070522/Diffenz_kuatkan_imum_sistem

    ReplyDelete
  3. Skrg kes makin meningkat,risau dok anta anak ke sek. Memang perlu sediakan perlindungan tambahan utk mereka.

    ReplyDelete
  4. Femes rupanya benda ni.. Mak order juga Vitamin C jenama eskayvie

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️