Sanah Helwah Kakak Sayang

Assalamualaikum, hai semua. Macam biasa setiap tahun tarikh-tarikh yang penting dalam hidup Kak Sue sekelurga pasti datang lagi. Kali nie giliran hari lahir Kakak pula. Sanah Helwah Kakak Sayang.. diam tak diam dah besar panjang dah anak dara Ibu sorang nie. Rasa macam baru lagi Kakak mula bersekolah, meningkat remaja.. tau-tau dah nak habis belajar U dah tak lama lagi..

Sanah Helwah Kakak Sayang
Sanah Helwah Kakak Sayang


Sanah Helwah Kakak Sayang

Tahun nie pun sambutan hari lahir Kakak masih dalam suasana PKP, cuma tahun lepas boleh juga lah kita dine in kan. Tapi tahun nie dah diperketatkan semula pula kebetulan dengan bulan kelahiran Kakak bila kes semakin meninggi setiap hari. Jadinya kami buat makan-makan macam biasa aja lah kat rumah.. Janji ada buat sambutan untuk ingatan dan kasih sayang..

Sanah Helwah Kakak Sayang
Sanah Helwah Kakak Sayang

Tahun nie Kakak dah bagi tau awal yang Kakak nak beli kek sendiri. Dah ada duit poket kan, ya lah dah mula niaga burger depan rumah nie dengan Abang Tihie jadinya nak pilih kek dan bayar sendiri pulaknya haaa.. Memang Abang Man sengaja buka gerai burger depan rumah nie untuk anak-anak, bukan apa dapat lah juga depa buat duit belanja kan..

Hadiah untuk tahun nie pun Kak Sue dan Abang Man dah beli awal dah. Tapi bagi duit aja sebab ada barang yang Kakak nak beli kat Shopee. Maklumlah dok sibuk mendeko bilik Kakak sekarang nie. Pula tu kalau boleh semua nak guna duit sendiri katanya. Jadi kita nie ikutkan lah aja.. bila guna duit sendiri lebih menghargai kan..

Sanah Helwah Kakak Sayang
Sanah Helwah Kakak Sayang

Sanah Helwah Kakak Sayang
Sanah Helwah Kakak Sayang

Tahun nie rezeki Kakak murah betui.. banyak juga lah dapat hadiah dari keluarga Batu Kurau, keluarga Tanjung Keramat dan kawan-kawan Kakak. Ni pun ada yang tak ada dalam gambar. Seronok betul Kakak sampai sayang katanya nak buka guna. Apapun, macam biasa lah Ibu akan simpan kenangan sambutan hari lahir Kakak dan semua orang yang Ibu sayang kat sini sebagai kenangan.

Nanti bila Ibu dah tak ada, boleh lah korang semua datang sini baca dan lepaskan rindu. Sanah Helwah Kakak Sayang.. Ibu doakan Kakak sentiasa dalam rahmat dan jagaan Allah, semua perkara yang paling terbaik untuk Kakak dan dipermudahkan semua urusan Kakak dunia dan akhirat.. We love you Kakak Sayang.. ❤️

Cerita hari lahir Kakak tahun lepas boleh baca kat sini Sanah Helwah Kakak Sayang 2021


Post a Comment

6 Comments

  1. Sanah Helwah Kakak. Semoga terus menjadi wanita solehah dan baik budi pekerti.. Lembut macam ibunya. suka LeYa tengok anak dara Kak Sue sorang ni

    ReplyDelete
  2. happy birthday kakak..moga dapat jadi anak solehah mama dan ayah

    ReplyDelete
  3. Sanah helwah kakak.. walaupun penah jumpa dia sekali tapi sejuk je rasa dgn dia. anak yang baik dan baik budi pekerti. Semoga panjang umur dan murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan buat kakak

    ReplyDelete
  4. Selamat hari jadi untuk anak gadis Kak Sue. Semoga murah rezeki dan berjaya di dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah semoga panjang umur sihat anak-anak ya

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️