Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi Gel Garci Pro Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf pula dengan korang. Kak Sue nie sejak dah remaja purba nie kan, dah rasa dah badan tak kuat macam dulu dah. Dah mula cepat kebas dan sakit sendi lutut dan tak boleh nak berdiri lama atau jalan jauh sangat dah. Kebetulan baru-baru nie ada kawan cadangkan Gel Garci Pro nie untuk Kak Sue cuba bagi hilangkan kebas dan sakit lutut, terus lelaju lah Kak Sue cuba..

Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf
Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf

Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf

Macam biasa sebelum nak sembang lebih lagi tentang Gel Garci Pro yang membantu hilangkan kebas dan sakit sendi saraf nie, Kak Sue kongsi dulu bahan yang ada dalam Gel Garci Pro nie dulu. Ya lah, sebelum kita nak guna sesuatu produk tu kena lah ambil tahu dulu apa bahan yang digunakan supaya tak mundarat pada diri kita kan..

Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf
Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf

Untuk info korang Gel Garci Pro nie mengandungi 100% bahan semulajadia tau. Yang bagusnya produk nie mendapat kelulusan KKM, tak ada lah risau kita nak cuba atau guna kan. Selain tu, produk nie juga dibuat dengan formulasi khas dan tak ada bahan yang merbahaya. Antara bahan yang ada dalam produk nie ialah Minyak Kayu Putih, Minyak Argan, Daun Pudina, Epal Hijau, Aloe Vera dan Peppermint. Kak Sue suka sangat bau dia, sedap aja bau..

Untuk info kita bersama juga, Minyak Kayu Putih nie ada banyak manfaat sebenarnya tau. Antaranya ianya dapat melancarkan peredaran darah ke saluran darah dan saraf kita. Selain tu, minyak nie mudah meresap ke dalam kulit kerana formulasinya dihasilkan menggunakan teknoligi nano.

Jom Kak Sue nak kongsi manfaat Gel Garci Pro pula dengan korang jom..

• Membantu proses rawatan kebas pada anggota badan
• Melancarkan pengaliran darah dan merawat darah yang tersumbat
• Melegakan kekejangan otot dan sendi
• Melegakan urat saraf dan lutut
• Membantu mengelak risiko strok dan serangan jantung secara mengejut
• Melegakan rasa selsema dan pening kepala
• Melegakan sakit senggugut dan perut
• Membuang angin dalam badan

Tentang tekstur krim nie pula, krim berwarna putih, lembut dan ringan. Kak Sue suka sebab cepat meresap plus tak melekit pun. Yang bestnya siap rasa berangin aja kat tempat kita sapu tu, bau pun sedap tak macam minyak angin pun. Selesa sangat.. Gel Garci Pro nie dalam bentuk kiub bersiaz kompak memang senang dan pratikal kalau kita nak simpan dalam handbeg tau..

Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf
Gel Garci Pro Bantu Hilangkan Kebas dan Sakit Sendi Saraf

Cara nak guna krim Gel Garci Pro nie pun senang aja korang, picit sedikit krim ikut kita nak guna banyak mana.. kemudian sapu rata kat tempat yang kita rasa kebas atau sakit. Urut dengan perlahan. Produk nie sesuai untuk lelaki atau pun perempuan, tambah korang yang selalu ada masalah kebas, kekejangan, sakit lutut atau tumit, penghidap strok dan lain lagi. 

Macam pengalaman Kak Sue sendiri, Kak Sue guna bila rasa lenguh kaki dan lutut. Ya lah seharian buat kerja yang banyak kena berdiri kan, tambah bulan puasa nak kena masak untuk berbuka setiap hari lepas tu Kak Sue ke Pasar Ramadhan nak bantu keluarga berniaga pula. Memang tak sempat nak duduk berehat yang buatkan lutut dan kaki Kak Sue selalu rasa lenguh dan sakit..

Selain rasa lenguh dan sakit kaki dan lutut, kadang-kadang kaki Kak Sue jadi kebas juga kalau duduk terlalu lama bila bertadarus dalam bulan Ramadhan nie. Nasib baik ada penyelamat, Gel Garci Pro nie.. sapu aja tempat yang sakit, lenguh atau kebas.. insyaAllah tak lama akan hilang rasa kebas dan sakit, dan rasa sangat selesa..

Korang yang ada masalah yang sama macam Kak Sue jom lah sediakan satu Gel Garci Pro nie untuk setiap rumah. Memang jadi keperluan tau sebab dapat bantu hilangkan rasa kebas, lenguh kaki dan sakit sendi. Lagi pun sekarang nie tengah ada promosi beli dua percuma satu. Jimat dah kat situ kan.. Untuk lebih detail macam biasa Kak Sue kongsikan kat bawah nie ya..

Gel Garci Pro



Post a Comment

10 Comments

  1. Nanti nak beli juga untuk kegunaan sendiri kak sue. Nampak bagus

    ReplyDelete
  2. Bagusnya. Ada kkm tak k.su?

    ReplyDelete
  3. Bagus bahan- bahan dia memang semualjadi. Minyak kayu putih memnag eslok utk, ada baca. Bolehlakita dapatkan satu nnati

    ReplyDelete
  4. kak sue pun pakai ini juga ke.. cik en pun sama.. best kan pakai gel ini

    ReplyDelete
  5. siap ada kkm dh... bagusnye.. leh la beli jugak pasni..

    ReplyDelete
  6. Banyak juga fungsi dia ye kak. Nak beli juga lah. Kena ada satu dekat rumah ni.

    ReplyDelete
  7. saya selesa guna garci pro gel nih... kebas-kebas tutut dan kaki hilang lega rasanya... bau garci pro pon wangi jer

    ReplyDelete
  8. I pun nak try Massage Gel Garci.PRO ni sebab kaki lenguh

    ReplyDelete
  9. Bagus minyak kayu putih.. mmg selalu ada dlm minyak angin.. yg nie mst bau dia pun sedap je..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️