Eksklusif Cabutan Bertuah Vits Kini Kembali Lagi

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi satu info menarik dengan korang iaitu Eksklusif Cabutan Bertuah Vits Kini Kembali Lagi. Baru-baru nie, Vits sebuah pengeluar produk berasaskan mi segera lancarkan kolaborasi dengan sebuah pasaraya terbesar kat Malaysia nie tau. Mesti korang tertanya-tanya apa hadiah cabutan nie dan bila bakal berlangsung kan. Okay jom Kak Sue sambung lagi kat bawah nie jom..

Eksklusif Cabutan Bertuah Vits Kini Kembali Lagi


Eksklusif Cabutan Bertuah Vits Kini Kembali Lagi


Sebelum Kak Sue teruskan lagi tentang Cabutan Bertuah Vits Kini Kembali lagi nie, untuk info korang semua Vits nie telah bertapak di Malaysia sejak 1975 lagi, lama dah kan. Dan sekarang nie telah melancarkan sebuah program Cabutan Bertuah berkolabirasi bersama sebuah pasaraya terbesar di Malaysia AEON yang telah mendapat sokongan yang sangat mengalakkan.

Eksklusif Cabutan Bertuah Vits Kini Kembali Lagi

Program VITS AEON CABUTAN BERTUAH yang dah berlangsung sebelum nie adalah dari tarikh 13 Ogos hingga 16 September 2020 telah berjaya di menangi oleh seramau 54 pemenang tau. Apa yang korang perlu buat ialah denfab hanya membelu produk VIT'S dari pasaraya AEON seluruh Malaysia dan imbas kod yang ada pada paket. Kemudian nombor bertuah akan dicabut secara live di Facebook VUT'S pada setiap hari khamis jam 12 tengahari. 

Tapi.. korang jangan kecewa kalau terlepas tawaran hebat swbelum nie sebab Vit's sekali lagi telah lancarkan program cabutan bertuah ini untyk musim kedua. VIT'S EXCLUSIVE LUCKY DRAW nie bakal bersiaran langsung pada waktu yang sama iaitu pada jam 12 tengahari setiap hari Khamis di Facebook Page Vits. Ada macam-macam hadiah menarik yang disediakan untuk korang menang setiap minggu.

Eksklusif Cabutan Bertuah Vits Kini Kembali Lagi

Korang hanya perlu ikut langkah mudah yang Kak Sue kongsikan kat bawah nie tau. Mana tau ada rezeki terpilih sebagai pemenang nanti kan.

1. Dapatkan produk 2 pek Vits Itakian Mi Goreng Bolognese dan Aglio Olio

2. Scan QR code untuk sertai cabutan bertuah ini

3. Isi detail korang dalam borang yang disediakan

4. Nyatakan 5 angka bertuah korang

5. Masukkan resit pembelian 2 prosuk Vits Italian Mi Goreng

6. Tunggu setiap hari Khamis di facebook live untuk undian secara live.

Haa.. senang aja kan korang. Hadiah untuk Vits Exclusive Lucky Draw nie pula bernilai sehingga RM20k tau dan akan berlangsung sehingga 26 November 2020 nanti. Antara hadiahnya untuk Grand prize Vespa Sprint 150, diikuti hadiah lain yang menarik Iphone 11 Pro Max, Samsung Galaxy Z, Nintendo Switch, Realme 6 Pro, Buffalo Pro Chef Air Fryer, Toros 6L Pressure Cooker, MiGor Facemask dan juga Vits Itakian Mi Goreng Series. Haa.. menarik kan semua hadiah yang dusediakn. Jadi korang jangan buang masa lagi, boleh lelaju dapatkan produk Vits dia pasaraya Aeon yang berdekatan. Good luck semua.. papai!

Post a Comment

4 Comments

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️