Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL

Assalamualaikum, hai semua. Sihat ka tu korang semua? Harapnya semua dalam keadaan sihat sejahtera lah ya. Maklum lah hujung tahun macam nie musim hujan kan. Tambah umur macam Kak Sue nie memang dah tak tahan kalau kena hujan, kalau tak demam kepala jadi berat dan berdenyut. Korang semua jaga diri tau. Bercakap pasal hujung tahun, diam tak diam kita dah masuk ke tahun 2020 dah tak lama lagi kan. Mesti korang pun dah mula cari Planner dan Kalendar 2020 kan..

Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL
Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL

Mini Planner Dan Kalendar 2020 Murah di Selangor dan KL

Bercakap pasal Mini Planner dan Kalendar 2020 Murah di Selangor dan KL nie, pejam celik tak sangka kita dah nak masuk ke tahun wawasan 2020 kan. Ingat tak dulu kalau bercakap pasal tahun 2020 nie mesti terbayang kereta terbang lah, banyak guna robot lah, jalan raya terapung lah macam dalam cerita-cerita kat tv tu. Tapi buat masa nie belum jadi kenyataan pun lagi semua tu kan.. hehehe..

Dan bila dah masuk tahun baru nie harus lah korang dah mula nak cari planner dan kalendar nak tulis plan dan benda penting kat dalam tu kan. Jom Kak Sue nak kongsi Mini Planner dan Kalendar 2020 Murah di Selangor dan KL nie jom. Serius korang boleh jimat banyak tau sebab tak payah nak bayar mahal pun. Harga Mini Planner dan Kalendar 2020 nie hanya 80sen ja korang.. Murah gila kan, memang jimat gila kan korang..

Mesti korang tertanya apa yang best tentang Mini Planner dan Kalendar 2020 Murah di Selangor dan KL nie kan. Haa.. selain harga yang murah, yang bestnya isi kandungan bukan setakat ada kalendar aja tapi ada beberapa ruangan lain juga tau..
Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL
Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL

Antara ruangan yang ada dalam Mini Planner dan Kalendar 2020 Murah di Selangor dan KL


- Saving notes

- Fitness checlist

- Calendar 2020

-Personal Notes

Yang penting ready stock!

Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL
Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL
Mini Planner Dan Kalendar Tahun 2020 Murah di Selangor dan KL

1. Delivery adalah setiap hari bekerja. Provided paymet masuk sebelum 10 pagi. Order hari nie InsyaAllah esik abam posaju dah pin pin depan rumah.

2. Bukan pre order. No.. no.. no. Mini Planner dan Kalendar Tahun 2020 Murah di Selangor dan KL nie ready stock okay. Tak perlu nak tunggu lama-lama especially pada yang nak guna urgent.

3. Tak nak guna pos laju? Nak COD? Pun boleh korang. Boleh COD setiap hari Isnin hingga Khamis di sekitar Klang Valley *by appointment* sahaja! (McD Kajang Perdana on weekend dan weekdays di McD Denai Alam)

4. Saiz Mini Planner dan Kalendar Tahun 2020 Murah di Selangor dan KL memang cub habis!! 10 x 15cm.

5. Kulit Mini Planner dan Kalendar Tahun 2020 Murah di Selangor dan KL nie adalah tebal. Menggunakan 260gsm Art Card with glossy finishing.

6. Tulisan dalam Mini Planner dan Kalendar Tahun 2020 Murah di Selangor dan KL nie adalah sangat jelas. Bukan versi photostat punya tau. Kualiti tip top. Kertas dalam pula menggunakan 70gsm simili paper, 32 muka surat (B/W print)

7. Nak jadikan Yasin 50sen lebih special korang boleh jadikan sebagau kad ucapan. Siap boleh muat dalam envelop kecil lagi.

8. Kebanyakan pelanggan yang dah order Mini Planner dan Kalendar Tahun 2020 Murah di Selangor dan KL nie semua puashati dan seronok dengan kualiti yang dorang dapat. Dan harus lah trusted seller korang.. dosa tau tipu tipu nie.. hehehe..

Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL
Mini Planner dan Kalendar Murah di Selangor dan KL
Nak cari doorgifts murah, nak jadikan Mini Planner dan Kalendar Tahun 2020 Murah di Selangor dan KL sebagai hadiah untuk pelanggan, kawan atau ahli keluarga pun sangat sesuai tau korang..

Korang yang berminat nak order boleh terus whatsApp ke nombor nie ya.. Linda - 0126460421 atau Linda - 01151044524

Selain tu, kalau korang nak postage percuma atau nak beli guna kad kredit atau debit korang boleh beli di website Shopee kat sini Shopee - Urbanshops 

Post a Comment

6 Comments

  1. wahhhhh comelnyaaaa murah pulaktu

    ReplyDelete
  2. Cute je.Betul kak Sue,,hujung tahun ni masing-masing sibuk dah cari kalendar.Bila belanja kadang tanya ada tak kelendar.Hehehe.

    ReplyDelete
  3. Memang mini kalendar dan planner 2020 ni murah. Yang tinggal di area Selangor dan KL bolehlah dapatkan segera

    ReplyDelete
  4. sangat berbaloi.. dah le murah cantik pula tu.. nak dapatkan pun senang sangat. boleh buat gift juga ni

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️