Happy Anniversary Sayangku

Assalamualaikum, hai semua. Happy Anniversary Sayangku. Tahun nie genap 21 tahun Kak Sue dan Abang hidup sama-sama. Rasa macam baru lagi kami berkawan, bertunang dan akhir sekali mengambil keputusan untuk hidup sama-sama. Banyak dugaan, ujian, kejayaan, bahagia yang kami hadap sama-sama. Memang satu pengalaman yang sangat indah dalam hidup kami berdua..

Happy Anniversary Sayangku
Happy Anniversary Sayangku

Happy Anniversary Sayangku

Setiap tahun bila sampai aja tarikh yang sama, Kak Sue tak pernah lupa nak ucapkan Happy Anniversary pada Abang Man. Ya lah kan, antara tarikh penting dalam hidup kita mana kan boleh lupa. Cuma pada tahun lepas, beberapa hari lepas sambutan anniversary Kak Sue dan Abang Man kami di beri ujian yang besar dalam hidup kami sekeluarga..

Disebabkan ujian yang satu nie Kak Sue jadi Ibu yang sangat trauma kalau anak-anak hilang dari pandangan. Kak Sue cepat terkejut dan berdebar kalau dapat panggilan telefon lewat malam atau dari anak-anak yang masih berada di luar rumah. Bukan Kak Sue tak redha ujian dari Allah yang satu nie, cuma susah nak lupakan dan nak redha dengan betul-betul ikhlas..

Happy Anniversary Sayangku
Happy Anniversary Sayangku - Sayang selalu
Apapun, semoga datangnya tahun baru dan anniversary baru untuk kami berdua suami isteri buatkan kami terus kuat, saling menyokong dan memahami. Kak Sue sangat bersyukur dianugerahkan suami yang sangat baik dari semua segi walau kita tak dapat nafikan yang kita sebagai manusia tak ada yang sempurna kan.. tapi ainya sudah cukup untuk diri Kak Sue dan anak-anak..

Doa Kak Sue untuk kami semoga menjadi keluarga yang sakinah mawaddah. Anak-anak yang soleh dan solehah, baik akhlaknya dan cemerlang baik di dunia ataupun akhirat nanti. Terus kuat dengan setiap ujian yang datang..

Happy Anniversary Sayangku
Happy Anniversary Sayangku
Terima kasih Yang belikan hadiah, terima kasih juga untuk Acik Nurul buat kejutan masa sambutan dan kejutan hari lahir mbah wedok. Semoga kasih sayang kita semua hingga ke syurga Allah.. aamiin ya rabb..

Akhir sekali, happy anniversary Sayangku.. terima kasih kerana selalu menerima 'orang' seadanya, sentiasa membimbing dan memberi kasih sayang secukupnya untuk 'orang' dan anak-anak. Semoga bahagia kita sekeluarga hingga syurga Allah.. aamiin ya rabb.. me love you always and forever.. ❤

Tahun lepas punya Happy Anniversary Sayangku

Post a Comment

6 Comments

  1. Happy Anniversary buat Kak Sue dan suami.. Semoga bahagia hingga ke syurga.. Aamiin..

    ReplyDelete
  2. Sweetnyaa..
    Hepi anniversari Kak Sue dan Suami, moga usia jodoh berpanjangan hingga ke syurga...

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut ulang tahun ke 21 kak sue.. Semoga kekal bahagia hingga ke Jannah =)

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary kak & abg man. Moga kasih syg berkekalan hingga ke syurga,

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dan Tahniah buat Sue dan Man, semoga akan terus kekal bahagia hingga ke syurganya.. Aamiin Ya Rabb :)

    ReplyDelete
  6. Happy anniversary Kak Sue & Abg Man

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️