Safi Balqis Oxywhite Dengan Tiga Langkah Mudah

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsikan dengan korang produk penjagaan muka Safi Balqis Oxywhite Dengan Tiga Langkah Mudah. Kak Sue pasti ramai dah tau dan kenal rangkaian produk kecantikan yang satu nie kan. Memang dah bertahun dalam pasaran dah, cuma kali nie ada set penjagaan muka yang boleh dikatakan terbaru juga lah di pasaran iaitu Safi Balqis Oxywhite nie. Okay jom lah Kak Sue nak kongsi serba sikit tentang produk nie jom..

Safi Balqis Oxywhite Dengan Tiga Langkah Mudah
Safi Balqis Oxywhite Dengan Tiga Langkah Mudah


Safi Balqis Oxywhite Dengan Tiga Langkah Mudah

Safi Balqis Oxywhite dengan tiga langkah mudah nie adalah penjagaan rutin harian untuk wajah kita dengan formulasi terbaru. Produk nie diperkayakan dengan gabungan Nano Oxygen dan Nano Oxywhite. Ada tiga produk dengan tiga langkah mudah iaitu membersih, menyegar dan melembapkan. Jom kita tengok tiga produk dan tiga langkah yang perlu kita buat untuk penjagaan kulit muka kita..

Safi Balqis Oxywhite Cleanser
Aktiviti harian dan faktor persekitaran menyebakan kulit kita mejadi kotor dan tak bermaya kan. Dengan pembersih Safi Balqis Oxywhite yang mewah dengan teknologi Mikro-Form nie berfungsi membersih, menghapuskan kotoran yang berlebihan dan sisa solekan dariapada kulit, mengekalkalkan kelembapan juga sesuai untuk semua jenis kulit.

Safi Balqis Oxywhite Toner
Pori muka akan terbuka selepas kulit dibersihkan dan menyebabkan kulit terdedah kepada kotoran. Dengan toner nie ia dapat mengecilkan liang pori dengan Estrak Cendawan supaya kulit tetap bersih. Ia juga berfungsi untuk kulit menerima aplikasi produk seterusnya dengan lebih berkesan juga membuat kulit segar tanpa meninggalkan rasa melekit dan tanpa rumusan alkohol

Safi Balqis Oxywhite Moisturising Day Cream
Pendedahan berterusan kepada matahari dan penyaman udara menyebabkan kulit menjadi kusam, gelap daan kering. Dengan day cream nie ia memastikan kulit dua kali lebih cerah, melindungi kulit dari sinaran UVA dan UV8 dengan SPF2pPA++, menghalang kulit menjadi lebih gelap daripada sinaran Inframerah (IR) dengan IR Sheild, melindungi kulit 100% daripada radikal bebas, mencerahkan kulit dengan lebih cepat dan intensif, melembutkan kulit dan meratakan tona kulit

Safi Balqis Oxywhite Dengan Tiga Langkah Mudah
Safi Balqis Oxywhite Dengan Tiga Langkah Mudah

Haa.. menarik kan, hanya dengan tiga langkah mudah nie korang boleh dapat kulit cerah dan sempurna. Cuma kena rajin dan konsisten lah ya. Nak cantik kena lah rajin kan. Produk nie korang boleh dapatkan di pasaraya atau farmasi berdekatan. Ada beberapa pilihan produk lagi dengan Safi Balqis Oxywhite nie tau. Macam biasa kalau korang nak tau lebih detail, Kak Sue kongsikan kat bawah nie ya.. Selamat mencuba..

Safi Balqis

Website

Facebook

Instagram


Post a Comment

9 Comments

  1. Ray n safi tak berjodoh haha

    ReplyDelete
  2. Lawa packaging nya. Selalunya produk safi ni harga berpatutan

    ReplyDelete
  3. best produk ni, mampu milik

    ReplyDelete
  4. kolin sampai skrg guna safi beetox tu..terbaik

    ReplyDelete
  5. Wah safi balqis dah pelbagai produk ada sekarang ni

    ReplyDelete
  6. Bonde pon suka juga pakai produk safi sangat murah dan serasi dengan kuli muka Bonde

    ReplyDelete
  7. Makin cerah lah lepas nie ye kak shu.. Sha suka tengok packaging dia..

    ReplyDelete
  8. produk dia ramai pkai...hrga not bad...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️