Enchanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru

Asssalamualaikum, hai semua! Macam Kak Sue bagi tau kat korang sebelum nie Kak Sue memang antara pengemar minyak wangi. Paling penting minyak wangi tanpa alkohol, ya lah kita nak pakai pun tak ada rasa was-was. Baru-baru nie Echanteur perkenalan wangian baru Echanteur Paris Pettie Parfum Rool - On Terbaru. Wangian sebenar yang dapat mencipta daya tarikan penuh "scen-sasi" dan memberi inperasi kepada pemakai yang berkekalan. Jom kita tengok empat pilihan Echanteur Paris Pettie Parfum yang comel dan menarik nie jom..

Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru

Enchanteur Paris Petite Parfum Rool On Terbaru

Echanteur telah memperkenalkan wangian terbaru mesra beg tangan iaitu Echanteur Paris Petite Parfum dalam bentuk bebuli ( rool-on ) - yang boleh didapati dalam saiz padat 9ml. Rangkain ini merupakan inspirasi personaliti gadis-gadis Paris yang feminin namun penuh dengan tenaga dan sentiasa menyerlah.

Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Dengan usaha sama bersama pencipta wangian Perancis, ENCHANTEUR menterjemahkan personafikasi keempat empat gadis ini pada pakej pembungkusan yang menarik. dilancarkan dalam empat viarasi wangian dari rangkai ENCHANTEUR PARIS, iaitu Belle Amour dan Adore serta wangian baharu iaitu Cheri dan Jolie yang lahir dari inspirasi trend bunga semasa.

Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
ENCHATEUR PARIS PETITE PARFUM juga dirumus khas tanpa alkohol menjadikannya pilihan yang sesuai untuk pengguna beragama islam kerana sesuai dibawa sembahyang tanpa perlu mencuci wangian. Tambahan pula, formasi berasaskan minyak ini membolehkan aromanya bertahan lebih lama.

Echanteur Paris Petite Parfum - Jolie ( Lovely )

Kombinasi keanggunan Rose, Honey dan Peat amat sepadan dengan personaliti santai bersahaja yang gemar meluangkan masa dengan rakan-rakan atau insan istimewa. Aroma lembut dengan bauan bunga amat sesuai digunakan untuk memberikan 'mood' tenang ketika bersama pasangan. kemasan biru denim menjadikan anda kekal anggun di pandangan dan tetap disukai.

Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru Jolie Lovely
Enchanteur Paris Petite Parfum - Cherri ( Darling )

Buat yang berhati muda remaja, kami persembahkan bauan yang enak dan manis untuk memastikan anda tersenyum sepanjang hari. Bagis si gadis yang gemar menyebarkan kegembiraan kepada orang-orang sekelilingnya, aroma Apple, Cherry Blossom dan Vanila yang lazat bakal mencuri hati dan mendapat perhatian ramai.

Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru Cherry ( Darling )
Enchanteur Paris Petite Parfum - Adore ( Adorable )

Haruman 'signature' ini mencetuskan kegembiraan, keyakinan dan daya tarikan yang abadi. Rona pembungkusan ungu ini mengandungi sensasi aroma Wild Jasmine, Pink Mimosa dan Golden Pear sepadan dengan si gadis yang elegan, anggun dan manis pada temujanji romantisnya. Cipta kesan berpanjangan pada temujanji anda dah penuhi hatinya dengan dambaan kasih padamu.

Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru Adore ( Adorable )
Enchanteur Paris Petite Parfum - Belle Amour ( Beautiful Love )

Ciptaan dari aroma yang menawan yang mampu membuat jantungmu berdegup dan meransang deria. Pembukusan merah jambu ini bakal mengimbau memori si gadis pada saat temujanji pertama menakala campuran Apple Melon, Blackcurront dan Pink Rose Paris amat sesuai dengan gadis berpersonaliti romantis dan menawan. Belle Amour membolehkan anda menikmati setiap kenangan manis dengan yang tersayang, dan menjadikanmu teman istimewanya selamanya.

Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru
Echanteur Paris Petite Parfum Rool - On Terbaru Belle Amour ( Beautiful Love )
Dengan ENCHANTEUR PARIS PETITE PARFUM korang hanya perlu sapu ke nadi bila-bila masa yang korang perlukan dan bersedia untuk mencetuskan saat romantis bersamanya.

ECHANTEUR PARIS PETITE PARFUM boleh didapati pada harga RM9.90 ( Semenanjung ) dan RM10.40 ( Sabah, Sarawak ) di Watsons, Gurdian. AEON Wellness, Mydin, The Store serta pasar mini di seluruh negara










Post a Comment

7 Comments

  1. Alolo comelnye packaging dia. Sesuai letak dlm handbags kan

    ReplyDelete
  2. bagus Enchanteur ada keluarkan jugak yang comel lote macam ni.. best!

    ReplyDelete
  3. Comel packaging dia. Senang nak bawa ke mana2. Boleh kekal harum lah lps ni.

    ReplyDelete
  4. Saya suka semua bau enchanteur ni..wangi

    ReplyDelete
  5. wangi..boleh bawa ke mana sahaja sebab saiz kecil

    ReplyDelete
  6. packaging camni senang nk bawa

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️