Kuih Keria Opah Paling Sedap..!

Assalamualaikum, hai semua! Setiap orang mesti ada kuih kegemaran untuk berbuka puasa kan.. sama macam Kak Sue sekeluarga. Boleh kata setia...

Assalamualaikum, hai semua! Setiap orang mesti ada kuih kegemaran untuk berbuka puasa kan.. sama macam Kak Sue sekeluarga. Boleh kata setiap hari kami akan order Kuih Keria Opah yang di goreng panas-panas di tapak Pasar Ramadhan BTP. Kuih Keria Opah paling sedap..! Rasanya belum jumpa lagi kuih sesedap air tangan Opah, selain dari air tangan Mak Kak Sue sendiri. Dah lah sedap bentuk kuih semua comey dan cantik aja. Rasa sekali mesti nak lagi tau..

kuih keria opah paling sedap
Kuih Keria Opah paling sedap

Kuih Keria Opah Paling Sedap..!

Kuih Keria Opah memang paling sedap setakat nie yang Kak Sue pernah rasa di BTP. Yang menariknya kuih nie hanya boleh kita jumpa pada bulan puasa dan hanya di Pasar Ramadhan BTP. Opah datang jauh dari Ipoh tau meniaga kat sini setiap bulan puasa. Selain kuih keria ada kuih lain yang Opah sediakan panas-panas di tapak niaga. Antaranya Kuih Onde-onde, Cucur dan Popia Goreng..



Selalunya Kak Sue akan order awal sebab kalau lambat memang habis Kuih Keria Opah nie, laku keras! Kalau yang pernah merasa mesti setuju dengan Kak Sue kuih Keria Opah sedap, dan memang terasa semuanya, memang puashati. Korang yang berminat nak rasa sendiri kesedapan Kuih Keria Opah boleh datang singgah Pasar Ramadhan BTP ya, papai!

You Might Also Like

11 ulasan

  1. Menyelerakan.. makan lak masa berbuka.. Memang ohsem..

    ReplyDelete
  2. Nampak pun dah tau sedap. Kt slyg xde lg yg sedap kak sue. Sedih tau.

    ReplyDelete
  3. alaaa...terus nak rasa kuih keria ni...sabar jer la...

    ReplyDelete
  4. Kak sueeeeee.. sedap ohh kuih keria tu... hurmmm..

    ReplyDelete
  5. nampak gebu kak..sedap ni

    ReplyDelete
  6. Fara xreti makan keria.. tgk org mkn sedap je....

    ReplyDelete
  7. memang nampak menyelerakan

    ReplyDelete
  8. keria is one of favourite kuih aida.
    kat bazar ramadhan nearby pon ada jual yg sedap tau.
    lebih sedap drpd keria antarabangsa tu, kak sue...

    ReplyDelete
  9. nampak macam sedapppp je..")

    ReplyDelete
  10. sedap kan keria...haish lapar lak

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.