Happy Birthday Sayang

Assalamualaikum, hai semua! Hari nie birthday cinta hati Kak Sue Abang Man. Tahun nie nampaknya tak ada buat sambutan atau makan-makan atau masak apa-apa pun. Anak-anak pun semua ada aktiviti masing-masing, tinggal Kakak aja teman Ibu kat rumah. Abang Man sangat sibuk dari awal pagi sampai lah ke malam. Gigih betul lah cinta hati Kak Sue nie mencari rezeki. Sebenarnya tarikh sama hari nie Abang Man nak kena uruskan stok buah Kelapa Laut.. nak tak nak terpaksa lah selesaikan semua tu dulu. Apa pun Happy Birthday Sayang.. nanti kita planning makan-makan ya..

happy birthday sayang
Happy Birthday Sayang

Birthday 2017 Yang Sibuk

Abang Man kadang-kadang birthday beliau sendiri pun tak ingat. Boleh gitu.. hehehe, tambah bila sibuk macam nie tak ada dah nak peduli apa pun. Jenis Abang Man selagi kerja tak siap, makan tak apa tak.. dah selesai semua baru lah nak cari makan. Betul-betul birthday 2017 nie yang sangat sibuk, sampai ke malam pun masih lagi bekerja.. kesian cinta hati Kak Sue.

Tak kisah lah ada sambutan atau tidak, yang penting ingatan kan. Pepagi dah ucapkan Happy Birthday dah kat Abang Man sebelum beliau keluar tadi. Happy Birthday Sayang.. semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah, semoga keluarga kita sentiasa dimurahkan rezeki, kesihatan yang baik dan berbahagia hingga ke Jannah.. aamiin..! We love you more sayang..muah!

3 comments

  1. Sanah helwah abg man. Semoga berbahagia selalu.

    ReplyDelete
  2. So sweet kak su....happy bday abg man

    ReplyDelete
  3. heppi birthday. moga diberi kelimpahan rezeki dari segenap ruang dan bentuk yang tak disangka-sangka. Insyaallah

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤