Belvita Biskut Pilihan Sarapan Pagi

Assalamualaikum, hai semua! Kak Sue nak kongsikan dengan korang Belvita biskut pilihan sarapan pagi yang sihat.  Sebenarnya kan Kak Sue j...

Assalamualaikum, hai semua! Kak Sue nak kongsikan dengan korang Belvita biskut pilihan sarapan pagi yang sihat. Sebenarnya kan Kak Sue jarang sarapan pagi, sebab Kak Sue tak boleh nak makan di awal pagi kecuali lapar sangat. Kalau makan aja, nak pula makanan berat mesti sakit perut. Nasib baik ada Belvita biskut nie, sebab tak berat tapi mengandungi bijiran penuh, kaya dengan vitamin dan zat galian

belvita biskut pilihan sarapan pagi
Belvita biskut pilihan sarapan pagi

Belvita Biskut Pilihan Sarapan Pagi

Memula Kak Sue nampak Mak Kak Sue yang makan biskut nie untuk sarapan pagi masa kami sekeluarga bercuti ke Lumut tahun lepas. Kak Sue cuba rasa sekeping biskut, eh sedap pula. Tambah biskut nie katanya dapat membekal karbohidrat kompleks sebagai sumber tenaga. Kira dapat bertahan sampai tengahari lah kan, tak lapar dan beri tenaga kita nak buat rutin harian...

Sekarang Kak Sue pula macam Mak Kak Sue, sentiasa ada stok Belvita kat rumah. Korang yang nak cepat ke pejabat atau tercari-cari biskut pilihan sarapan pagi boleh lah cuba Belvita nie. Macam yang Kak Sue beli nie berharga RM5.90 sekotak dan di pek secara asing setiap dua keping. Boleh dapatkan di kedai runcit atau pasaraya berhampiran..Selamat ber Belvita ya, papai!

You Might Also Like

6 ulasan

  1. sedap! anak2 suka biskut ni!

    ReplyDelete
  2. ari tu ada beli,tapi eddy tak suka dia kata manis nau huhuu

    ReplyDelete
  3. Ana pun suka biskut ni kak. Sedap sgt :)

    ReplyDelete
  4. Sedap biskut nie.. mengenyangkan..

    ReplyDelete
  5. ade haritu suami beli..sedsp

    ReplyDelete
  6. Acik suka bevita, sedap!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.