Tempahan Air Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi MAN JAVA

Assalamualaikum, hai semua! Hari nie dari awal pagi Kak Sue dan Abang Man dah agak sibuk pastikan jadual penghantaran order tempahan air Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi MAN JAVA berjalan lancar. Ada beberapa order hari nie yang nak dihantar area Shah Alam dan Klang. Bukan apa, silap susun jadual kelam kabut sebab nak ambil Adik balik sekolah dan nak tutup gerai nanti. Apappun syukur Alhamdullilah dengan tempahan air Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi kali nie.. Berbaloi lah hantar dari Rawang..


tempahan air kelapa laut dan kedondong asam boi man java


Penghantaran Order Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi Setiap Hari


Macam korang tahu, Kak Sue dan Abang Man ada buat penghantaran order Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi setiap hari. Maksudnya kami akan buat penghantaran setiap hari kalau order lebih dari 10 botol tanpa caj penghantaran area Lembah Klang. Bagi luar Lembah Klang harus lah ada caj, sebab jauh kan... Macam hari Kak Sue ada order Kedondong Asam Boi untuk door gift dan ada order Kelapa Laut untuk peniaga-peniaga jadi kami hantar sekali tanpa caj penghantaran..

tempahan air kelapa laut dan kedondong asam boi man java

Kami juga ada menerima order untuk sebarang majlis samada order botol atau dalam balang. Untuk order yang ini kena order sebulan lebih awal. Juga bagi yang berminat nak order samada untuk minum sendiri atau berniaga boleh lah buat order seminggu sebelum penghantaran. Kadang kalau banyak order area yang sama kami akan buat pick point untuk semua pembeli . Jadi boleh jumpa dan ambil barang satu tempat yang kami akan beritahu sebelum buat penghantaran.

tempahan air Kelapa laut dan kedondong asam boi man java

Terima kasih kepada semua pelanggan kami hari nie. Kak Sue juga nak ambil kesempatan nak ucapkan selamat pengantin baru, semoga berbahagia hingga ke Jannah kepada Blogger Mas dan suami yang order Kedondong Asam Boi sebagai door gift. Semoga dipermudahkan urusan pengantin baru kita nie juga untuk semua pelanggan Kak Sue hari nie ya, aamiin.. Bagi yang berminat dengan perkhimatan kami boleh laju-laju intai detail kat bawah nie ya.. terima kasih, papai!


Man Java Enterprise
No Tel
012 5854998 / 012 5844736
Email
skabdy@yahoo.com

Post a Comment

5 Comments

  1. Alhamdulillah semoga terus murah rezeki kak sue sekeluarga. Amin.

    ReplyDelete
  2. uishh..macam best je kedondong asam boi tu..

    ReplyDelete
  3. sedapnya asam kedondong...
    nyum..nyum

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️