Plan Bercuti Bertukar

Assalamualaikum,hai semua!Cuti sekolah dah bermula minggu lepas,korang plan bercuti ke mana tahun nie? Kak Sue sekeluarga sebelum nie me...

selamat bercuti

Assalamualaikum,hai semua!Cuti sekolah dah bermula minggu lepas,korang plan bercuti ke mana tahun nie?Kak Sue sekeluarga sebelum nie merancang bercuti tanpa buat tempahan penginapan pun sebab kami jenis suka terjah.Tahun nie plan bercuti ke Pantai Timur,tapi tak jadi sebab musim hujan nie kan..jadi plan bercuti bertukar..

Bercuti Ke Perak Darul Ridzuan


Kami sekeluarga sepakat tukar plan tak jadi bercuti ke Pahang tahun nie memandangkan musim hujan sekarang nie.Jadi tukar ke negeri asal kelahiran Kak Sue Perak Darul Ridzuan.Daerah mana kami nak bercuti tu nanti Kak Sue kongsikan di entri yang lain ya..Tak sabar dah nak jemput Adik balik nanti.Memang plan awal kali nie dari tempat mana nak pergi,penginapan,berapa hari semua dah siap..

Kali nie kami rasa seronok sebab Tok Pah,Mak Kak Sue sudi nak ikut kami sekeluarga bercuti bersama.Nak ajak Abah ikut sekali sekarang Abah dah tinggal di rumah yang berlainan,susah pula kan.Harap satu hari dapat bawa Abah pula..bukan senang nak pujuk orang tua kita nie tau,ada aja alasannya.Bila lagi nak rehatkan badan dan minda,asyik bekerja dari muda kan..

Harap percutian kali nie,adalah percutian yang meninggalkan kenangan manis sepanjang hidup kami sekeluarga.Semoga selamat pergi dan balik serta dimudahkan semua urusan kami nanti..aamiin ya rabb..!








You Might Also Like

5 ulasan

  1. Sy pun bercuti ke Perak pd minggu los. Sempat gi ke Sg Klah Hot Springs...

    ReplyDelete
  2. Selamat bcuti akak.. Moga dipermudhkn segalanya

    ReplyDelete
  3. Area Taiping ok juga. Semoga semuanya berjalan dengan lancar =)

    ReplyDelete
  4. family aina pun jenis cuti terjah n unplanned holiday. kalau plan beria selalu xjadi je

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.