Lazada Online Revolution Special 2016 ~Jom Shopping!

Assalamualaikum,hai semua!Kak Sue nak kongsi dengan korang semua bermula 11.11.2016 sehingga 14.12.2016 Lazada Malaysia mengadakan promosi Lazada Online Revolution Special 2016 jualan murah selama sebulan.Apa yang menariknya Lazada Malaysia membuat jualan mega secara besar-besaran dan dengan harga yang lebih murah dari sebelumya tau..mesti rambang mata kan,tak tau mana satu nak pilih sebab semua harga yang menarik dan berbaloi..
Lazada
Lazada


Lazada Online Revolution Special 2016


Lazada Online Revolution Special 2016 dengan tema Brand For All pada tahun ini menyediakan sebanyak 1000 jenama dan 55000 barangan tempatan dan antarabangsa dalam jualan murah yang ditunggu-tunggu nie kan!Sapa tak suka jualan murah kan..Korang kena cepat singgah tau,nanti lambat-lambat habis stok pula dah terkeciwa nanti,sapa nak jawab..hihihi..
Lazada Online Revolution

Gift Box Lazada Find Joy In Every Parcel 


Terima kasih Lazada kerana Kak Sue terpilih menerima gift box Lazada Find Joy In Every Parcel untuk kali nie.Ada beberapa barangan yang Lazada pilih dari preminum brand mereka untuk gift box yang menarik nie..Taraaaaaaa...
Lazada Box Of Joy
Haaa..antara barangan  yang ada dalam Box Of Joy..
Lazada Box Of Joy
Kak Sue paling suka Tefal Manual Chop nie...memudahkan dan cepatkan kerja kita kan dapur kan.Kak Sue tak pasti masih ada stok lagi kat Lazada tak nanti korang cek lelaju ya..
Lazada Box Of Joy
Logitech X100 Blutooth Mobile Wireless Speaker pun menarik,Kak Sue dah ada satu wireless speaker nie tapi yang nie lebih menarik!Best..ringan dan mudah nak bawa kemana-mana..Harga promosi boleh cek kat Logitech Wireless Speaker nie ya..
Lazada Box Of Joy
SandDisk Ultra Dual Drive 64GB m3.0 OTG USB Flash Drive for Android & Computer yang ini pun Kak Sue suka sebab boleh guna nak simpan gambar banyak-banyak kat dalam nie.Boleh transfer ja kan,simpan untuk kenangan..

Ada banyak lagi barangan dan jenama yang korang boleh pilih di Lazada Malaysia selain barangan yang Kak Sue kongsikan kat sini.Jadi jangan lepaskan peluang shopping sehingga bulan depan,sempat lagi nak simpan duit untuk shopping tau..ehehe..Selamat menyopping ya,papai!



Post a Comment

1 Comments

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️