Tips Mencukupkan Rezeki

Assalamualaikum semua,salam malam Jumaat.Dah baca Yassin dan Surah al-Kahfi?Seeloknya eloklah kita amalkan,kalau tak boleh setiap hari ma...

Assalamualaikum semua,salam malam Jumaat.Dah baca Yassin dan Surah al-Kahfi?Seeloknya eloklah kita amalkan,kalau tak boleh setiap hari malam Jumaat pun Alhamdullilah kan.Malam nie Kak sue nak kongsikan tips mencukupkan rezeki.Kadang gaji besar,duit banyak tapi masih tak mencukupi.Sebab apa,sebab tak ada keberkatan.Bagi Kak sue biarlah sedikit tapi mencukupi dan berkat rezeki kita tu kan..
Jom kita sama-sama praktikan tips di atas,semoga kita sentiasa mendapat keredhaan dan keberkatan rezeki dari Allah.Terima kasih pada yang sudi kongsikan tips ini,semoga mendapat pahala yang berpanjangan diatas perkongsian ini.Semoga bermafaat untuk semua.. :)

You Might Also Like

2 ulasan

  1. thanks untuk imlu ni kak.. hehe

    ReplyDelete
  2. terima kasih kak tips yang sangat bagus
    jemput singgah http://sibudutempe.blogspot.my/

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤