Piala Malaysia 2015 Tahniah Selangor!

Assalamualaikum,Kak Sue nak ucapkan tahniah kepada pasukan Selangor kerana berjaya menjadi johan dan mencapai misi 33 menjulang Piala Mal...

Assalamualaikum,Kak Sue nak ucapkan tahniah kepada pasukan Selangor kerana berjaya menjadi johan dan mencapai misi 33 menjulang Piala Malaysia pada tahun 2015 di Stadium Shah Alam.Kepada pasukan Kedah,jangan hampa ye,tahun depan boleh cuba lagi.Kak Sue pun ada kat sana,macam biasa la berniaga..cari rezeki kan,memang terasa kemeriahan dari kedua-dua penyokong..seawal tengahari dah ramai penyokong-penyokong memenuhi perkarangan stadium..

Harap tahun depan pihak FAM dan Stadium Shah Alam dapat memantau penjualan tiket sebab ramai kecewa tak dapat tiket kan,datang punya la awal sekali tiket habis!Begitu jugak dengan peniaga-peniaga rambo,ramai gila tahun nie..letih haih nak bersaing dengan depa..!!Harap ada pihak dapat la memandang isu yang serius nie ye..sekali lagi,tahniah Selangor!!Esok cuti ye..papai!

You Might Also Like

3 ulasan

  1. kitaorg cari gerai sue ..ada nampak org jual kelapa laut tu tapi bukan sue punya..melepas la nak minum free haha :P

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.