Kelapa Laut Man Java di Kuantan Pahang

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi Kelapa Laut Man Java di Kuantan, Pahang pula dengan korang. Petang macam nie tentu nak sediakan minum petang kan, tapi kalau malas nak masak boleh aja pergi pasar malam, beli je kat situ macam-macam ada. Kebetulan hari nie kat rumah Kak sue pun ada pasar malam juga ,kejap lagi nak pergi cari buah untuk anak-anak Kak Sue. Tapi sebenarnya hari nie Kak Sue nak bagi tau ada pertambahan lokasi peniaga produk kami Kelapa Laut Man Java di Kuantan Pahang pula tau..

Kelapa Laut Man Java di Kuantan Pahang
Kelapa Laut Man Java di Kuantan Pahang

Kelapa Laut Man Java di Kuantan Pahang

Alhamdullilah, sekarang nie Kelapa Laut Man Java dah ada di Kuantan Pahang dah. Jadi sapa yang teringin atau berminat nak merasa air Kelapa Laut Man Java boleh lah cari kat sana nanti tau. Antara pasar malamnya ialah Pasar Malam Taman Impian setiap hari selasa, lepas tu hari rabu pula di Pasar Malam Semambu.

Jemput singgah nanti tau, kami juga nak ucapkan terima kasih pada Puan Yati yang sudi berurusan dengan team Man Java. Semoga urusan kita bersama nie akan berpanjangan dengan baik, sentiasa dimurahkan rezeki dan succes selalu ya. Rezeki Sama diKongsi.


Post a Comment

5 Comments

  1. Anonymous09 May, 2022

    Ade jual isi kelapa laut x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Boleh terus wasap 012 5854998 ya. Terima kasih..

      Delete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️