Jom Wangikan Rumah Dengan Candle Nuts By Nadia

Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue nak ajak korang Jom Wangikan Rumah Dengan Candle Nuts By Nadia. Baru-baru nie Kak Sue cuba candle meltz nie, bau wangi satu rumah tau.. best sangat. Sebelum nie Kak Sue tengok kat Instagram Eeya, salah seorang kenalan yang Kak Sue suka intai Instagram beliau deko-deko rumah. Cantik, kemas dan bersih tau rumah Eeya. Bila ternampak Eeya kongsi Candle Meltz dari Candel Nuts By Nadia nie Kak Sue macam teringin pula nak cuba. Tambah pula bab nak bagi rumah wangi-wangi nie memang suka lah Kak Sue..

Jom Wangikan Rumah Dengan Candle Nuts By Nadia,Candle Nuts By Nadia
Jom Wangikan Rumah Dengan Candle Nuts By Nadia

Jom Wangikan Rumah Dengan Candle Nuts By Nadia

Apa yang menarik dengan Candle Meltz dari Candle Nuts By Nadia nie, selain dengan pilihan scent, korang juga boleh mula dengan Combo Pack. Dalam Combo Pack nie ada dua scent, kita boleh pilih nak yang mana tau, ada satu packet lilin dan bunner jugak. Kak Sue pilih scent Sea Spray dan Lovely Lace untuk memula nie..

Masa Kak Sue order tu Kak Sue terlepas pandang lah pulak boleh pilih bunner jugak. Boleh pilih nak macam mana n warna apa, tapi tak apa lah kan. Okay ja dengan bunner yang Kak Sue dapat nie. Menarik ja pun.. nanti kalau rasa nak tukar boleh beli asing dengan Nadia. Ada beberapa pilihan bunner juga tau korang.. ada juga lah yang berkenan kat hati Kak Sue nie.. hehehe..

Jom Wangikan Rumah Dengan Candle Nuts By Nadia, Candle Nuts By Nadia
Candle Nuts By Nadia - Sea Spray
Jom Wangikan Rumah Dengan Candle Nuts By Nadia
Candle Nuts By Nadia - Lovely Lace
Bagi Kak Sue tak salah kalau kita nak laburkan duit sikit untuk keselesaan rumah kita. Ya lah, nak bagi rumah wangi-wangi kan, sambil rehat-rehat tu. Kak Sue suka pasang bila kami sekeluarga berkumpul kat ruang tamu, bau best ja. Ya lah seharian dengan rutin masing-masing dapat berehat dengan bau wangi-wangi nie buat mood kita pun happy dan tenang kan.

Cuma Kak Sue nak ingatkan kena hati-hati juga lah ya dengan candle semua nie. Tambah yang ada anak kecik tu, takut kan terbalik ke apa lain pula jadinya kan. Korang kalau berminat nak cuba juga boleh lah lelaju cari Nadia kat sini CandelNutsByNadia tau. Nak tau lebih detail semua boleh je tanya nanti. Jom korang kita wangi-wangikan rumah kita jom..











Post a Comment

12 Comments

  1. Mesti best. Dah la romantik guna lilin, wangi lak tu 😍

    ReplyDelete
  2. Aroma wangi-wangian ni macam satu unsur menenangkan fikiran dan hati...lagi-lagi kalau bauan itu kena dengan citarasa..mood ke laut boleh balik ke darat...insyaAllah.

    ReplyDelete
  3. bestnya.. mesti wangi kan. tenang je rasa

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  4. suka wangian macam ni, rasa suasana rumah tenang je

    ReplyDelete
  5. bestnya.. aromaterapi mmg memberikan terapi utk kita kan

    ReplyDelete
  6. rumah selesa bila wangi2 ni kan ^^ salam kenal, follower #445 . saya syaza! ^^

    ReplyDelete
  7. Tenang je kan kak bila ada bau2 wangi macam ni dekat rumah. Environment rumah pun jadi bersih.

    ReplyDelete
  8. Saya suka bab bab wangi2 ni hehe.

    ReplyDelete
  9. Lama tak pasang lilin wangi camnie.. Relax je bila bau dia mewangi dalam rumah..

    ReplyDelete
  10. cambest je lilin ni..suka rumah bau wangi sentiasa.

    ReplyDelete
  11. teringin nak beli dah ni haha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️