Potongan Harga Hangat di Ekspo Elektronik Shopee

Assalamualaikum, hai semua. Jom Kak Sue nak kongsi dengan korang Potongan Harga Hangat di Ekspo Elektronik Shopee bulan Julai nie jom. Dengan jaminan Harga Terendah dengan Potongan Harga Hangat di Ekspo Elektronik Shopee sehingga 90% ke atas lebih 1,000 produk elektronik. Haa.. best kan..


Potongan Harga Hangat di Ekspo Elektronik Shopee

Shopee platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan akan melancarkan Kempen Ekspo Elektronok Shopee - Jaminan Harga Terendah (LPG), satu siri promosi hangat dari 23 hingga 26 Julai 2018. Lebih daripada 20 jenama elektronok turut serta termasuklah Armaggeddon, Alcatroz, Honor, Mono Digital, Philips, Russell Taylors, Tefal, Vivo, Xiaomi dan banyak lagi..

Lebih 1,000 produk termasuklah telefon pintar, gajet, kelengkapan rumah, komputer dan aksesori yang boleh dibeli dengan potongan harga sehingga 90%. Menerusi usahasama teguh dengan jenama ini, korang boleh menikmati harga terendah ke atas semua produk yang dilbel 'Lowest Price Guaranteed' (Jaminan Harga Terendah) dan sekieanya mereka tetjumpa produk yang sama dijual di platform lain pada harga lebih rendah, Shopee komited untuk menebus semula 120% daripada perbezaan harga tersebut dalam bentuk syiling Shopee


Untuk info korang, "Shopee telah bertumbuh pesat sepanjang tahun 2018 dan menjalinkan usahasama dengan pelbagai jenama terkemuka untuk mengembangkan lagi kategori produk berkaitan elektronik seperti Mobil & Gajet, Komputer & Komputer Riba dan Kelengkapan Rumah untuk menawarkan produk berkualiti kepada lebih 10 juta pengguna. Contohnya, jualan murah eksklusif honor 9 Lite yang berjaya menjual 1,000 unit dalam tempoh lima minit, membuktikan kecenderungan rakyat Malaysia yang memilih produk elektronik bertaraf premium. Dengan Ekspo Elektronik nie, Shopee mengambil selangkag lagi untuk menjadi pusat sehenti platform membeli-belah dalam talian yang memenuhi keperluan dan kehendak rakyat Malaysia", Kata Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee

Pada 23 Julai nanti, Shopee ada buat Jualan Kilat Shocking Sale sepanjang tempoh 24 jam tau korang, siap ada diskaun lagi untuk pelbagai produk elektronik berjenama. Pada hari tersebut, korang boleh merebut jualan murah produk elektronik untuk keperluan profesional dan peribadi. Korang boleh dapatkan papan kekunci dan tetikus wayarless daripada jenama Logitech. Untuk penggemar muzik pula boleh dapatkan alat bantuan audio (headphones) daripada jenama Marshall dengan harga istimewa. Ada pelbagai lagi produk berkualiti dijual pada harga menarik termasuk cakera keras storan (external drive) daripada jenama Seagate dan rangkain jam pintar untuk mereka yang aktif..


Selain daripada jualan kilat Shocking Sale, pengguna boleh mendapatkan ratusan produk di LPG Tech Zone sepanjang 4 hari Ekspo Elektronik nie berlangsung. Setiap hari, Shopee akan menampilkan dua jenama elektronik terkemuka dengan pilihan produk pada harga menarik. Dalam masa yang sama, korang boleh membeli belah dari rangkaian jualan murah mengikut tema kempen bagi memenuhi keperluan elektronik mereka. Di "LPG Tech Zone", lebih 500 produk termasuk telefon pintar bertaraf premium, kamera dan komputer riba daripada Xiaomi, Huawei, honor, ASUS dan pelbagai lagi jenama besar. 

Korang yang mencari kelengakapan rumah yang moden boleh meninjau kempen jualan murah "Everything for Your Home" sepanjang ekspo nie untuk menikmati ptomosi hebat produk daripada jenama Philips, Senheng, Tefak, Midea dan banyak lagi. Untuk penjimatan berganda, tebus voucher bernilai RM100,000 sepanjang kempen untuk pembelian


Akhir sekali, bagi memberi ganjaran kepada peminat Facebook Shopee, akan melancarkan pertandingan "Tag a Bro, Win Like a Pro" dari 23 hingga 26 Julai. Peminat media sosial hanya perlu mencari satu produl elektronik dengan label LPG di Shopee, ambil gambar produk yersebut dalam troli membeli-belah, kemudian tag seorang kawan lelaki dan tinggalkan komen mengapa mereka ingin memenangu produk tersebut. Pemenang bertuah akan menerima produk elektronikkegemaran mereka bernilai hingga RM1,000 setiap satu untuk dikongsi bersama rakan baik korang..

Untuk lebih detail korang boleh singgah kat sini shopee.com.my/m/electronics-expo bermula 16 Julai 2018. 

Korang juga boleh download aplikasi Shopee secara PERCUMA di App Store atau Google Play

Post a Comment

6 Comments

  1. mudahnya nak menang contest ni! :D

    ReplyDelete
  2. Shopee memang tempat wajib saya shopping, tapi buat masa ni banyak beli brg anak je kat SHopee

    ReplyDelete
  3. wow... menariknya... all the best k.sue join x...

    ReplyDelete
  4. klik shopee ari tu.
    tapi xde yg berkenan :)
    maybe next time.

    ReplyDelete
  5. bebraloi baloi potongan harganya..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️