Young Living Essential Oil

Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue dah beberapa minggu tak dapat nak tidur dengan lena. Tak tau lah kenapa, mungkin sebab rindu dan risau Adik anak bongsu Kak Sue kat asrama. Bila tak cukup tidur nie faham aja lah, sakit kepala dan nak moody ja. Kadang tak ada mood nak bercakap atau buat apa. Kak Sue ada terbaca cerita dari kawan blogger, Shehan pasal Young Living Essential Oil nie. Macam best ja dan antara kebaikan yang Kak Sue baca tentang Young Living Essential Oil nie dapat bantu kita tidur lena..

Young Living Essential Oil
Young Living Essential Oil

Kelebihan Young Living Essential Oil

Shehan cadangkan Kak Sue cuba CedarWood untuk masalah susah tidur Kak Sue nie. Apa salahnya kita cuba kan, lagi pun memang banyak kelebihan Young Living Essential Oil yang lain lagi selain dari nie tau. Antaranya kita boleh guna Lavender untuk anak yang susah nak tidur, anak terluka, alergik atau gatal. Peppermint pula untuk selsema, batuk, migrain, malas buka mata sebab mengantuk pun ada korang wei.. tudiaa! Melaleuca (Tea Tree) untuk hilangkan keputihan dan lagi Lemongrass untuk halau nyamuk dan yang tak ada selera makan. Haa.. macam-macam kegunaan Essential Oil (EO) dari Young Living nie kan..

Cara nak guna EO nie senang ja korang, samada korang nak calit kat badan atau boleh diffuse ja. Buat kali nie, Kak Sue nak cuba EO yang Shehan cadangkan nie dulu dan InsyaAllah akan tambah lagi koleksi untuk kegunaan Kak Sue sekeluarga. Kita ikhtiar aja kan, yang sembuhkan dengan izin Allah. Alhamdullilah, lepas Kak Sue cuba guna CedarWood tu, memang Kak Sue dapat tidur lena tak sampai berapa minit pun. Terima kasih Shehan kenalkan Kak Sue dengan Essential Oil Young Living nie..

Korang yang minat nak cuba dan nak tau lebih detail lagi boleh lah pm Shehan laju-laju kat sini Yb Shehan. Selamat mencuba, jumpa lagi.. papai!




Post a Comment

0 Comments