Daun Delima Sembuhkan Sakit Perut

Assalamualaikum,hari nie Kak Sue tetiba pulak sakit perut.Tak pasti kenapa pulak tetiba sakit perut lepas zohor tadi.Asyik mengulang ke t...

Assalamualaikum,hari nie Kak Sue tetiba pulak sakit perut.Tak pasti kenapa pulak tetiba sakit perut lepas zohor tadi.Asyik mengulang ke tandas aje dah.Letih dah wei..Kak Sue cuma makan pil chikit teon tu aja.Sampai masa nak balik ke Rawang masih sakit dan berulang ke tandas.Mak mertua Kak Sue buatkan air daun delima untuk Kak Sue minum
Kata Mak,petua orang tua kalau sakit perut,rendamkan daun delima ke dalam air panas dan minum.Mak bekalkan lah untuk Kak Sue masa nak balik tu,Alhamdullilah dengan kasih sayang Mak dan izin Allah,elok aje perut Kak Sue sampai esoknya.Banyak keluarkan angin jugak tau korang,bagus betul.Rasa air tu macam biasa je,jangan risau..boleh la cuba nanti sapa yang sakit perut ye.Semoga bermafaat untuk semua,papai!

You Might Also Like

0 ulasan

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.