Kit Kat Emas Di Jepun

Sumber Google
Assalamualaikum,siapa peminat Kit Kat kat sini?Kak Sue salah sorang peminat Kit Kat juga dan sentiasa ada stok aje dalam peti ais Kak Sue.Yang paling menjadi kesukaan Kak Sue yang biasa dan Kit kat Rubbies.Kalau dah rasa Kit Kat nie kan rasa macam ketagih la pulak,hari-hari mesti nak makan.Memula Kak Sue tumpang anak-anak Kak Sue punya,sekarang nie memang stok wajib la bila beli barang dapur dan stok jajan untuk anak-anak..
Hari nie Kak Sue terbaca kat surat khabar coklat Kit Kat bersalut emas akan mula di jual di Jepun pada hujung bulan nanti dengan harga RM70 bagi setia bar,hamboi mak hai..harga is pengsan!Sebanyak 500 bar coklat edisi khas akan di jual bagi meyambut penhujung tahun 2015.
Edisi terhad nie kan di beri nama Sublime Gold,yang mempunyai rasa penuh coklat pahit dan akan mula di jual di butik-butik coklat di lapan gedung jualan di seluruh Jepun.Nestle Jepun nie sebenarnya telah mengeluarkan lebih 200 perisa sejak Kit Kat mula di perkenalkan pada tahun 1973..eh sama dengan kelahiran tahun Kak Sue!Menarik kan,harap satu hari dapat la merasa Kit Kat Emas nie ya,apa yang istimewa sangat rasanya kan.Okay lah,jom rehat bersama Kit Kat..papai!

Post a Comment

8 Comments

  1. special nie... tadi sy pun nk cari kit kat yg ada bear tu tp kat pasaraya tpt sy lum ada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah Kak Sue ingat nak cari jugak yang tu..

      Delete
  2. Kitkat memang sedap! Tapi kitkat emas ni memang kemewahan berganda lah ya? Haha.. Kalau saya tak naklah. Makan kitkat biasa pon dah okay sebab sedap.. Hihi..

    ReplyDelete
  3. amboi kitkat emas, tak makan le kot beli mahai

    ReplyDelete
  4. serius laa makan emas... hahaha

    ReplyDelete
  5. nak gadai emas tu laa.. hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️