Open House KBBA 2015

Assalamualaikum semua,hari nie kami semua #kelabbloggerbenashaari berkumpul di rumah Ben untuk jamuan sambutan raya,walaupun raya dah habis tapi majlis tetap meriah.Seronok dapat berkumpul ramai-ramai dengan kawan dari KBBA,sakan borak sampai tak sedar masa berjalan,sekali tengok dah petang rupanya,ehehe..





Alhamdullilah majlis berjalan dengan lancar dan semua menu sedap-sedap belaka.Terima Kasih pada Ben dan isteri, kerana sudi sediakan rumah untuk majlis nie,begitu juga dengan Laila Mee Udang yang masak menu sedap-sedap belaka dan kawan-kawan dari KBBA yang telah berkerjasama.Semua pakat bawa kuih sorang sikit,sekali banyak pulak kuih muih kan.. semoga silaturahim kita dalam family KBBA berkekalan sampai bila-bila ye..seronok sangat hari nie..Jumpa lagi di majlis yang sama tahun depan..Papai!!!

11 comments

  1. Bestnya kak. Kalau Yt ad kt sana mmg tak lepaskn peluang turut serta. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah Yt..bestkan berkumpul ramai2 mcm nie..hihi..

      Delete
  2. 👍👍 first time joint on dah rasa best kak sue.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Mera kan..best sgt dapat kenal semua..

      Delete
  3. Makanan kak laila masak mmg best! Padankan plak dgn air kelapa laut man java, pergghhhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann..akak tambah makan nasi hari tu..ehehe,kelapa laut penyejuk tekak..

      Delete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤