Kelapa Laut n Kedondong Asam Boi MAN JAVA..~Last call Delivery

Assalamualaikum semua,hari nie last penghantaran Pati Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi MAN JAVA .Kak Sue siapkan order untuk kawan-kawa...

Assalamualaikum semua,hari nie last penghantaran Pati Kelapa Laut dan Kedondong Asam Boi MAN JAVA .Kak Sue siapkan order untuk kawan-kawan aje dari #kelabbloggerbenashaari ,untuk order dari luar memang dah tutup dah.Order nie pun kawan-kawan buat sebelum Kak Sue tutup order hari tu...
Terima kasih pada semua pelanggan dan peniaga,pada semua family Kak Sue,pada semua kawan-kawan dan geng #kelabbloggerbenashaari tak lupa juga pada Acik Aku Penghibur dan fonder #kbba saudara Ben Ashaari yang sentiasa menyokong dan memberi kata nasihat.Terima kasih korang semua!!Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri...


You Might Also Like

4 ulasan

  1. sentiasa support kawan2 kbba..semoga makin murah rezeki kak sue dan keluarga.

    ReplyDelete
  2. tu nak bagi duit raya skali ke kat tangan tu kak su..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.